رهبر معظم انقلاب: شهید شما از ملائکه هم بالاتر است +عکس‌نوشته

صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، به‌بهانه حمله تروریستی اخیر در زاهدان مطلبی را از بیانات ایشان درباره مقام و منزلت شهدا منتشر کرد.

شهید شما از ملائکه هم بالاتر است صفحه اجتماعی ریحانه  وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای است که در شبکه های اجتماعی فعالیت می‌کند و بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب را در قالب عکس‌نوشته، پوستر و متن‌های کوتاه منتشر می‌کند. کانال ریحانه این‌بار به بهانه حمله تروریستی اخیر در زاهدان که منجر به شهادت جمعی از حافظان مرزها و پاسداران انقلاب اسلامی شد، به انتشار بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مقام و منزلت شهدا پرداخت.

در بخشی از این بیانات در باب شهیدان آمده است که شهدای ما اگرچه با بال و پَر احساسات پرواز کردند؛ اما راهنمای آنها عقل و منطق و استدلال بود. برای همین است که حرکت عظیم ایثار، شهادت، جهاد و فداکاری در کشور ما توانست در همه اقشار جامعه، در میان برترین فکرها و ذهنها و استعدادها، جای خود را باز کند. اعتقاد من این است که فرزندان شهدا باید به پدران خود افتخار کنند.

در متن کامل این عکس نوشته آمده است:

«رهبر انقلاب: من به فرزندانی که پدران شهید خود را هرگز ندیدند و به همسرانی که سنگینی فراق همسر و یار و غمخوار خود را تحمّل کردند، عرض میکنم:

عزیزان من! با شهادت عزیزانتان، شما خسارت و ضرر نکردید.

عزیزانِ شما اگر از دست شما رفتند، اما در خزانه گرانبهای شهادت الهی، شخصیت‌شان همچنان محفوظ و حاضر و ناظر است.
این زندگی میگذرد و همه کس خواهد رفت؛ اما آن کسی سرافراز است و بُرد کرده است که رفتن او از این دنیا، برای مردم و دین و تاریخ و کشورش دستاوردی داشته باشد. چنین انسانی است که خدای متعال او را از ملائکه هم بالاتر دانسته است».

شهید شما از ملائکه هم بالاتر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *