جوانان آمل لايق بهترين هاهستند/ خانه جوان بزودي در آمل افتتاح ميشود

سينا هدايت مشاور امور جوانان در اداره ورزش شهرستان آمل در حاشيه بازيد از غرفه هرازنيوز گفت  : من چند سالي در رسانه هاي شهرستان فعاليت كردم و تجربه هاي زيادي را كسب كردم.
وي در ادامه بيان كرد : با وجود دكتر پهلوان ، توجه ويژه اي به ورزش و جوانان شد و ايشان تلاش ويژه اي براي جوانان آمل انجام دادند ؛ وظايف بنده به عنوان مشاور امور جوانان عبارتند از (بخش نخبگان و نخبه پروري ، تاسيس خانه جوان ، پيگيري در مورد مشاوران جوان ارگان ها و ادارات )

رئيس كارگروه مشاركت هاي مردمي در ادامه خبر خوشي براي جوانان داشت و هدایت گفت:مركز خانه خانه جوان كه وظايفي اعم از راهنمايي جوانان در حوزه هاي اجتماعي ، ارتقاي سطح فكري جوانان ، برگزاري همايش هاي مختلف ، برگزاري جلسات در مورد كاهش آسيب هاي اجتماعي را بر عهده دارد به زودی افتتاح می شود .
در ادامه سينا هدايت با انتقاد از عدم كمك مسئولين در ساخت و تاسيس مجموعه خانه جوان  گفت : از حرف تا عمل بعضي از مسئولين فاصله بسیار است.

وي  گفت : جوان يك فرصت است و نبايد به صورت تهديد آنرا ديد و از مسئولين شهرستان آمل به ویژه شورا نشینان می خواهم تا نگاه ويژه اي به جوانان داشته باشند و به حرف هاي خود عمل كنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *