کشف 77 فقره سرقت منزل و ویلای خالی از سکنه در محمود آباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و ویلای خالی از سکنه با 77 فقره سرقت در شهرستان “محمود آباد” خبر داد .

سردار”سید محمود میرفیضی “در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ،گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد منزل در سطح شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به این که عمده این سرقت های در بخش “سرخرود” این شهرستان به وقوع پیوست، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با اتجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند حرفه ای سرقت منزل در این شهرستان شدند .

سردار میرفیضی، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی، ماموران با تشکیل تیم های ویژه اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند، 2 نفر از سرکرده های اصلی این باند و 3 همدست آنان را دستگیر کنند..

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: متهمان که بکارگیری افرادی سابقه دار اقدام به سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان می کردند در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 77 فقره سرقت اعتراف کردند.

میرفیضی از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در جریان رسیدگی به این پرونده خبر داد و گفت: در بازرسی از محل اختفای سرکرده های اصلی این باند یک دستگاه خودروی سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد .

وی در ادامه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،گفت: رعایت هشدارهای انتظامی، استفاده از ابزارهای ایمنی نظیر دزدگیر و قراردادن وسیله نقلیه در مکان های مناسب با استفاده از قفل و ابزارهای ایمنی مناسب از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت به شمار می روند.

سردار میرفیضی با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه اذعان داشت: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهادهای اثر گذار با نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی منجر به ارتقاء احساس امنیت ، افزايش قابليت پاسخگويي پلیس و استقرار نظم ، امنيت و آرامش در جامعه خواهد بود .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه از هم استانی های عزیز خواست: برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را به مرکز فوریت های پلیس اعلام دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *