بهترین هتل های آنتالیا  در تور ترکیه

آنتالیا به دلیل برخورداری از جاذبه‌‌های گردشگری گوناگون از جمله آثار تاریخی، سواحل زیبا، مراکز خرید، رستوران‌ها و آب و هوای مدیترانه‌ای در کانون توجه گردشگران در سطح جهان قرار گرفته است.

همچنین به دلیل بعد مسافت میان ایران و ترکیه، تور ترکیه  از جمله تورهای پرطرفدار شهروندان ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. با توجه به رشد تقاضا برای سفر به آنتالیا در سال‌های گذشته، هتل‌های لوکس متعددی در جای جای نوار ساحلی آنتالیا تاسیس شده‌اند و هتل های ترکیه به قدری امکانات تفریحی دارند که مسافران از بدو ورود به‌صورت تمام وقت سرگرم بوده و حتی گاهی فرصت خروج از هتل را تا پایان مدت اقامت پیدا نمی‌کنند.

از آنجایی که شناسایی، انتخاب و رزرو

هتل لوکس مجستی در آنالیا

۵ ستاره

خدمات: ALL

آدرس: Göynük- Kemer / Antalya, 07100 Göynük, Turkey

به گزارش سفر باتو ، توسط کوه های تائوروس و دریای مدیترانه احاطه شده است و از ساحل اختصاصی در Göynük برخوردار است. این هتل ۵ ستاره یک پارک آبی بزرگ دارد. تمامی اتاق ها از مبلمان چوبی مدرن و بالکن اختصاصی با چشم انداز دریا و کوهستان برخوردارند.

میهمانان در صبح می تواند پنکیک صبحانه خود را در تراس روباز میل کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن تنیس و مرکز بدنسازی اشاره کرد. این هتل در فاصله ۴۶ کیلومتر فرودگاه آنتالیا و ۳۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. سرگرمی ها و تفریحات زیادی برای میهمان این هتل در نظر گرفته شده است.

 

هتل گرند هاربر در آنتالیا

۵ ستاره

خدمات: ALL

Grand Haber 5 دقیقه با شهر آنتالیا فاصله دارد و از ۳ رستوران و پارک آبی مجهز به ۷ سرسره بزرگ برخوردار است. تمامی اتاق های هتل ماهواره و بالکن اختصاصی دارند. کودکان می توانند در دهکده و استخر کودکان تفریح کنند و سرگرمی های شادی نیز برای بزرگسالان از جمله اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته شده است. هتل Grand Haber در فاصله ۱۵ دقیقه ای از آبشارهای Düden قرار دارد.

میهمانان می توانند از زمین های تنیس، فوتبال و والیبال استفاده کنند. همچنین یک مرکز اسپای مجهز به سونا و جکوزی در این هتل دایر است. میهمانان می توانند از بوفه آزاد شامل غذاهای ترکی و بین المللی استفاده کنند و یک شام رمانتیک در رستوران پارک قو میل کنند.

هتل سی لایت فمیلی ریزورت در آنتالیا

۵ ستاره

خدمات ALL

درست در مقابل ساحل Konyaalti و در فاصله ۱۰ کیلومتری از شهر قدیمی آنتالیا و ۳۰ دقیقه ای از فرودگاه آنتالیا قرار دارد. امکانات و تسهیلات این هتل مخصوص خانواده ها طراحی شده است و شامل استخر، سرسره های آبی، اسپا و تجهیزات غواصی می شود.

 

تمامی اتاق های هتل بالکن اختصاصی و چشم انداز به دریای مدیترانه دارند. رستوران های هتل غذاهای ایتالیایی و مکزیکی سرو می کنند. خدمات تفریحی و آموزشی منحصر بفردی ارائه می دهد. زمین تنیس، سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات این هتل می باشند. یک مرکز خرید و آکواریوم در فاصله ۳ کیلومتری هتل قرار دارد. ساحل هتل دارای پرچم آبی (ایده آل برای شنا) است و میهمانان دسترسی مستقیم به آن دارند.

آی سی هتل سانتای در آنتالیا

۵ ستاره

خدمات: UALL

هتل-ریزورت IC Santai از یک ساحل اختصاصی بسیار زیبا در بلک برخوردارد است. این هتل ۵ ستاره در محیطی بسیار وسیع و با چشم اندازهای زیبا از ۳ استخر روباز، ۱ استخر سرپوشیده و اتاق های مدرن با بالکن های اختصاصی و مرکز اسپا تشکیل شده است.

اتاق های هتل رنگ های روشن و پنجره های سرتاسری دارند که رو به بالکن ها باز می شود. میهمانان می توانند صبحانه را در اتاق خود میل کنند. رستوران هتل غذاهای بسیار لذیذ و متنوعی سرو می کند. این هتل همچنین از یک سالن بدنسازی و یک زمین تنیس برخوردار است. فرودگاه آنتالیا در فاصله ۳۰ کیلومتری از هتل قرار دارد.

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

مطابق با نظر توریست ها، امسال هتل مکس رویال واقع در منطقه بلک در آنتالیا به عنوان بهترین هتل انتخاب شده است . این هتل 5 ستاره بسیار لوکس در فضایی و زمینی به مساحت 104 هکتار ایجاد شده است و از تمام امکانات برای گذراندن یک تعطیلات رویایی و بی نظیر برخوردار میباشد . استخرهای سرباز متعدد ، ساحل اختصاصی شنی ، رستوران های آلاکارد ، سیستم غذایی کامل ، پارک آبی ، سینما ، سالن های ماساژ ، سالن بیلیارد و بهترین زمین گلف آنتالیا با 8 دریاچه مصنوعی موجب شده است تا این هتل برای همه رده سنی و همه نوع سلیقه ای دارای امکانات کافی باشد .علاوه بر داشتن امکانات کافی ، مسافرین این هتل از ارائه سرویس و رفتار کارکنان این هتل بسار رضایت داشته اند و بالاترین رتبه را به این هتل داده اند . غذاهای رستوران های این هتل از عالی ترین کیفیت برخوردار است و میتوانید از انئاع غذاهای ترکی و اروپایی در رستوران این هتل لذت ببرید . اتاق های هتل و ویلاهای لوکس این هتل نیز با بهترین امکانات مبله شده اند و اقامت خاطره انگیرزی را برای شما به همراه خواهند داشت.  بیشتر بدانید: غذاهای خوشمزه و سنتی قشم در تور قشم

هتل سوسه سی بلک آنتالیا

 

هتل 5 ستاره و لوکس سوسه سی آنتالیا نیز از جمله هتل های بسیار پر طرفدار است که در منطقه بلک قرار دارد . این هتل دارای مجموعه ای از اتاق های استاندارد ، ویلاهای لوکس ، و سوئیت های مجلل است که در فضایی بسیار لوکس ، گرم و خانوادگی گرد آمده اند . با وجود اینکه این هتل نسبتا، جزو هتل های قدیمی آنتالیا است و سالهاست که فعالیت خود را شروع کرده است ، اما ارائه سرویس بسیار با کیفیت ، داشتن امکانات مناسب برای گذراندن نعطیلات ، مجموعه امکاناتی از قبیل  استخر ها ، پارک آبی ، ساحل اختصاصی ، برنامه های شاد و متنوع برای سنین مختلف ، اتاق های بسیار راحت برای اقامت ، سرویس غذایی کامل و رستوران های مختلف و همچنین دارا بودن یکی از بهترین زمین های گلف آنتالیا ، موجب شده است تا هر سال هتل سوسه سی آنتالیا جزو بهترین هتل های آنتالیا انتخاب شود .هتل سوسه سی سالهاست که وعده ای را که به مسافرین خود داده است را به بهترین شکل به جا آورده است   ” با اقامت در این هتل تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازوهای خود را با آرامش باز کنید تا  از سرویس دقیق و کامل در فضای بینظیر این هتل لذت ببرید .”

 

هتل کرنلیا دیاموند بلک آنتالیا

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا در تور لحظه آخری ترکیه  در سومین رده لیست رده بندی قرار گرفته است . این هتل بیشتر مورد علاقه توریست هایی است که برای بازی گلف به آنتالیا سفر می کنند . این هتل علاوه بر داشتن اتاق های استاندارد و سوییت هایی که در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته اند ، دارای تعدادی ویلای بسیار لوکس در کنار دریاچه های مصنوعی زمین های گلف میباشد که منظره بسیار زیبایی از زمین گلف این هتل را پیش رو دارند . اقامت در این ویلاها بسیار مورد علاقه گلف بازان میباشد و معمولاٌ در تمام طول سال رزرو میباشد . علاوه بر این ویلاها و زمین گلف استاندارد این هتل ، دارای امکانات کامل برای گذراندن تعطیلات میباشد و از جمله این امکانت میتوان به استخرهای سرباز و سرپوشیده ، استخر ویژه کودکان ، ساحل اختصاصی  ، سونا ، اتاق بخار ، جکوزی ، سالن های متعدد ماساژ ، رستوران های مختلف با غذاهای بین المللی و ترکی و همینطور امکانات کامل بازی و سرگرمی برای گروه های مختلف سنی ، اشاره نمود .

 

هتل رنگوم کارایا گلف آنتالیا

هتل رنگوم کارایا آنتالیا چهارم هتل ذکر شده در این لیست میباشد و مسافرینی که در طول سال 2017 در این هتل اقامت داشته اند از سرویس و خدمات این هتل بسیار راضی بوده اند و  به این هتل در سطح استاندارد های بین المللی در تمام زمینه ها امتیاز بالای داده اند . ساحل این هتل جزو یکی از بهترین ساحل های هتل های 5 ستاره آنتالیا ذکر شده است و شما میتوانید برای آفتاب گرفتن از ساحل هال و یا اسکله این هتل استفاده کنید و لذت ببرید . رستوران های این هتل در تمام 24 ساعت روز فعالیت دارند و میتوانید از طعم لذیذ غذاهای آنها لذت ببرید و همچنین بچه ها نیز میتوانند غذاهای مخصوص خود را سفارش بدهند . زمین گلف این هتل نیز جزو 100 زمین استاندارند بین المللی گلف بوده و چندین بار مسابقات بین المللی گلف در این هتل برقرار گردیده است . یکی از ویژه گیهای زمین های گلف این هتل ، داشتن لامپهای فلورسانت و ویژه در محوطه گلف است که برای بازی گلف در طول شب بسیار لازم و کاربردی است . در میان تورارزان ترکیه در سایت مشاهده کنید و تور مناسب را انتخاب کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *