بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ تاریخ 40ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبّرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند،آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.
9دی روز بیداری و خروش ملتی است که به مقدساتش، نظام و سالار شهیدانشان توهین شده و کاسه صبرشان لبریزشده بود .در این حماسه بزرگ مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد).

۹دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.این تجلی پیشتر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در روز خیزش انقلابی مردم بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی گشت و مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد
در اینجا از نقش رسانه ها هم در خلق این حماسه نمی توان غافل بود، بدون شک رسانه ها در هر جریان سیاسی حکم تیغ دو دم را دارد که هم می توانند نقش فتنه را در فتنه گری بازی کند و هم می توانند پرچمدار بصیرت و حقیقت باشند از این رو فتنه برای رسانه ها نیز نوعی آزمایش و سنگ محک است چراکه رسانه هایی که به دنبال آتش افروزی هستند و یا ناآگاهانه مورد سوء استفاده قرار می گیرند با رسانه هایی که به رسالت اصلی خود یعنی روشنگری می پردازند تفاوت دارند. روشنگری و بیان حقیقت همیشه راهگشا بوده و توانسته در اتفاقات و رخ دادهای تاریخی به خوبی راه درست را نشان دهد.
امروزه نیز در این هجمه عظیم اعتقادی،سیاسی، اقتصادی و… به ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی رسانه ها با هوشیاری و تیزبینی مثال زنی می توانند توطئه های شوم استکبار جهانی را خنثی سازند و مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب و کشور آگاه ساخته و بذر امید را در دلها برویانند.
سازمان بسیج رسانه استان مازندران
همگام با رسانه های انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی نیز پابه پای مردم کشور با ایستادگی در برابر جریانات معاند و بدخواه مردم و نظام نقش روشنگری خود را ایفا نموده تا ماهیت اصلی آنها برای مردم روشن شود و همچون گذشته تیرهای زهر آلود بدخواهان بی اثر شود.

عبدالمهدی حق شناس
مسئول بسیج رسانه استان مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *