خدمات باربری پارسی بار در شمال تهران

امروزه خدمات باربری تهران در سراسر شهر تهران صورت می گیرد و شرکتهای اتوبار هر روزه مشغول ارائه خدمات اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم مردم و همچنین ارگان ها، سازمان ها و مراکز مالی، اداری، فرهنگی، خدماتی و غیره هستند.

این شرکتها هنگام تماس مشتریان جهت رزرو خدمات اثاث کشی و حمل بار آنها، ضمن انجام هماهنگی ها جهت زمان بندی کار و گاهی مشاوره تلفنی و راهنمایی های اولیه را نیز جهت تسریع روند کار اسباب کشی انجام می دهند تا امور اثاث کشی و حمل و نقل لوازم مشتریان محترم با آماده سازی های اولیه وسایل و لوازم، سریع تر و راحت تر صورت بگیرد.

اما شاید این سئوال برای بسیاری از عزیزان پیش بیاید که چرا در آگهی های شرکتهای اتوبار تهران گاهی صحبت از بخش ها و مناطق مختلف تهران می شود؟ برای مثال چرا در برخی از آگهی ها و یا تبلیغات این شرکت ها برای مثال نوشته می شود که جهت خدمات اسباب کشی در مناطق شمال شهر (مانند ولنجک، محمودیه، زعفرانیه، تجریش، آجودانیه، الهیه، قیطریه و …) ، با شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید؟

در طول سالهای گذشته شرکتهای مهم و بزرگ اتوبار تهران جهت سرویس دهی سریع تر و هر چه بهتر به مشتریان خود در مناطق مختلف تهران، شعباتی را تاسیس کرده اند و مشتریان محترم نیز جهت دریافت خدمات اسباب کشی و حمل بار می توانند با همان شعبه تماس بگیرند.

به این ترتیب زمانی که شما با شعبه اتوبار مربوطه تماس می گیرید، ارسال کارگر باربری و خودروهای حمل بار به محل شما سریع تر صورت می گیرد و در نتیجه امور بسته بندی اثاثیه منزل و در نهایت حمل وسایل و لوازم به مقصد سریع تر و بدون هیچ گونه فشار و نگرانی صورت می گیرد.

به یاد داشته باشید که هر چه فاصله محل مشتریان با شعبه مربوطه نزدیک تر باشد اعزام کارگران باربری سریع تر صورت خواهد گرفت و با توجه به وضعیت ترافیک نقاط مختلف تهران در طول شبانه روز بهتر است که هماهنگی های لازم در این زمینه از قبل صورت گیرد.

از جمله بخش های مهم تهران در این زمینه، شمال تهران است که شامل مناطق مختلف یک، دوه، سه و چهار شهرداری تهران می شود. بنابراین اهالی محترم هر یک از این مناطق زمانی که قصد اسباب کشی و جابجایی محل کار (شرکت، بانک، گالری هنری، موسسه آموزشی، دفتر خدماتی، فروشگاه های بزرگ و یا کوچک، سازمان های دولتی و یا نیمه دولتی و …) و یا اثاث کشی منزل (اعم از آپارتمانی و یا ویلایی) را دارند، می توانند با شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرند.

شرکت اتوبار پارسی بار تهران با در اختیار داشتن کارکنانی زبده و همچنین شعبات مختلف در مناطق مختلف تهران از جمله شعبه باربری و اتوبار شمال تهران، آماده ارائه خدمات اسباب کشی و حمل بار منزل و یا شرکتها و موسسات در مناطق شمال تهران است. هدف ما رضایت شما همشهریان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *