نشست هماهنگی گرامیداشت 9 دی در آمل + عکس

هرازنیوز: جلسه هماهنگی مراسم 9 دي به رياست قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل و با حضور مسئولين شهرستانی 1 دی 97 در فرمانداری ويژه شهرستان آمل برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آياتي چند از کلام ا… مجيد ، قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل ضمن خيرمقدم و خوش آمدگويي به حاضرين در جلسه گفت : حماسه تاريخي 9 دي يک روز به ياد ماندني براي محکوم نمودن دشمن و حمايت از ولايت و رهبري مي باشد که تمام دستگاههاي اجرايي بايد برنامه هاي خود را جهت حضور هرچه باشکوهتر در اين مراسم اعلام نمايند .

اين مسئول در ادامه افزود : همايش 9 دي در حرم امام زاده ابراهيم (ع) با حضور شهروندان و عاشقان ولايت با سخنراني فرمانده قرارگاه خاتم الانبياء برگزار مي گردد  .

در ادامه نائيج نژاد بيان داشت : مسئولين ادارات و نهادهاي شهرستان بايد فضاي شهري و سر درب ادارات را براي هرچه باشکوهتر برگزار نمودن مراسم 9 دي آماده نموده و ترويج فرهنگ ايثار را بايد در مدارس و دانشگاهها در دستور کار قرار دهند تا جوانان و نوجوانان با مشت هاي گره کرده خود انزجار خود را بيش از پيش به دشمنان نظام و انقلاب نشان دهند .

در پايان معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل از تمام مسئولين شهرستاني و شهروندان محترم آملي و عاشقان ولايت و رهبري خواست تا در اين مراسم باشکوه تاريخي همچون سنوات قبل حضور پررنگ داشته باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *