شبکه ی من و تو امروزه میان ایرانیان طرفداران بسیاری پیدا کرده این شبکه در 28 اکتبر 2010 کار خود را در لندن اغاز کرد.به نظر میرسد از مهمترین اهداف این شبکه این روزها جذب بیشترین مخاطب باشد.یکی از روش هایی که دست اندرکاران این برنامه برای جذب مخاطب به کار بسته استفاده از تیپ های مختلف مجری است.در اخرین برنامه بفرمایید شام که مختص عوامل اجرایی شبکه ی من و تو بود چهار مجری این برنامه در کنار یکدیگر بر روی صحنه رفتند که در کنار هم به خوبی می توان به تفاوت های شخصیتی و حتی ظاهری این افراد پی برد.ظاهرا برای مرجان عباسی مدیر بهایی این شبکه که مسئولیت استخدام نیرو را شخصا بر عهده دارد،دانش و استعداد افراد مهم نیست و اگر شما تیپ و شخصیتی متفاوت نسبت به مجریان حال و حاضر این برنامه دارید به راحتی میتوانید در این شبکه استخدام شوید.البته ابتدا باید بعضی از پارامترها را داشته باشید به طور مثال از قوانین استخدام در این شبکه قبول فرقه ی بهائیت است همچنین اگر جز بانوان باشید باید تعهد دهید که نوع پوششتان در اختیار مدیر شبکه باشد.از نکات بارز دیگر حذف شبکه ی من و تو 2 بود که بسیاری معتقد بودن به دلیل ناتوانی در جذب اسپانسر و تبلیغات مدیران این شبکه تصمیم به حذف ان گرفتند اما حقیقت ان است که مخارج این شبکه به اذعان کارکنان این شبکه از سازمان mi5 انگلستان تهیه میشود همچنین مجریان این شبکه از کمک 40میلیون دلاری از محل بودجه رسانه ی امریکا برای ایران در پنتاگون خبر داده اند پس قضیه ی ناتوانی مالی منتفی است و گمانی که میماند این است که مدیران این شبکه قصد متمرکز کردن مخاطبان خود را دارند تا راه حلی باشد برای پایبندی مخاطبان به این شبکه.

دست اندرکاران این شبکه همچنین ارتباط خوبشان با شبکه بی بی سی فارسی را اینگونه توجیح میکنند که به دلیل همسایه بودن استودیو این دو شبکه با هم رابطه ی تنگاتنگی با هم دارند البته از ارتباطشان با کارمندان شبکه ی صدای امریکا که استودیو شان هزاران کیلومتر ان طرف تر است چیزی نمی گویند

نکته دیگر این شبکه که حتی باعث شرم طرفداران پا بر و قرص خود در ایران هم شده همجنس بودن مجریان این شبکه است.رها اعتمادی از مجریان بارز این شبکه ضمن تایید این نکته انرا یک افتخار برای خود و دیگر همکارانش دانسته او که عضو انجمن همجنسگرایان لندن است با بیان این نکته که این انجمن به راحتی هر فردی را نمی پذیرد از ان به نیکی یاد میکند.بسیاری از بینندگان این برنامه بعد از اگاهی از این موضوع  این شبکه را از لیست کانال های ماهواره ی خود حذف کرده اند.

www.u-amuol.blogfa.com

12 thoughts on “شبکه من و تو”
  1. مجریان ودست اندرکاران شبکه آدمهای احمق عوضی و در عین حال ساده انگاری هستن که فکر میکنند باتعدادی مستندهای خوب وعلمی،تعدادی برنامه همه پسند میتوانند عموم مردم را به شکل دلخواه هدایت کنند.

  2. این نوع برداشت رو توجیه صدا و سیمایی میدونم که با 30شبکه و بودجه نجومی نتونسته اونطور تو دل مردم جا کنه که یک شبکه اونم با این نیروی جوون تو دل مردم جا کرده!!

  3. این درست نیست که با هرکس که با آن مخالفیم مارک بهایی عامل موساد آمریکایی و….بزنیم …؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. اوهووووووووووو جان مارک نمی زنیم خودشون رسما اعلام فرمودند که بهایی و عامل موساد هستند.

  5. به فکر نون باشین که خربزه ابه !

  6. دیدید که این شبکه معلوم الحال بر ضد نازی سنتر سخن گفت
    پس حرف های شما چرند است

  7. واقعا واسه خودمون ایرانی ها متاسفم که تا یه نفر میره بالا همه چنگ میزنیم بکشیمش پایین انگ های مختلفی میزنیم که طرف فلان کاره طرف آآآآآآآآآآره ولی به نظر من شبکه بسیار با محتوا و جوونی داره به همین خاطر هم به دل خیلی از جوونها میشینه در ضمن سانسور ندارد.

  8. من و تو دست پرورده صهیونیست هاست
    مرگ بر صهیونیست

  9. این ایران از وقتی احمدی نژاد اومده بهم خورده شبکه ی من و تو بهترین شبکه ی جهان

  10. سلام.من به این که این شبکه خوب هست یا بد ،اسلامی هست یابهایی ،بی حجاب است یاباحجاب کاری ندارم

    …..فقط سوال من این هستش که چراباید کشورهای خارجی مثل انگلیس ،امریکا و… برای پرکردن اوقات فراغت ایرانیان، این همه تلاش کنند.وهزینه های سرسام اوری رو متحما بشن
    واقعا چرا

  11. اقا من نویسنده هستم و فیلم نامه نوشتم رفتم که فیلم نامم رو ثبت کنم نتاصفانه همکاری نکردن و گفتن نونو بچسب که خربره ابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *