داریوش امینی دوچرخه سوار آملی به عشق آرش کمانگیر 7هزار کیلومتر رکاب می زند

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز ؛ داریوش امینی متولد ١٣٧٠ ساکن آمل روستای سنگچال تحصیلات دیپلم و درسال ١٣٩٣به طور حرفه ای دوچرخه سواری را آغاز کرد و دوچرخه ای به مبلغ سه میلیون خریداری کرد.

او اولین استارت سفر با دوچرخه را زد.اولین سفرش از آمل به مشهد با ٨۶٠کیلومتر سفر دوم آمل به کربلا و سفر سوم از آمل به آستارا سفر چهارم آمل به یزد و سفر پنجم سفر به دور ایران با بنر آرش کمانگیرآملی.

امینی با گلایه از بی توجهی مسوولان شهری به اقدامات او در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز بیان کرد :
از طرف مسئولین شهرم هیچ حمایتی نشدم و انقدری حمایت نکردن تا صدایم در آمد و بنری تا همدان بردم و کسی از این جریان خبر نداره کلی وقتمو واسه این سفر گذاشتم کلی هزینه کردم دوتایم کار کردم ۶صبح تا ۴بعدازظهر تا ۴صبح تا یه سفر سه ماهه رو برم …

وی ادامه داد : من حتی بدون این بنرم میتونستم برم ولی بهم پیشنهادشد که این بنر رو با خود با دوچرخه حمل کنم با اینکه یک ماه قبل از سفرم این خبر را رسانه ای کرده بودم و پیج اینستاگرام های آمل از این خبر اطلاع داشتن و با اینکه اینا رو تگ کردم تو پیجم و اطلاع رسانی کردم و همشون این خبرو خوندن و به روی خودشان نیاوردن و آنقدری حمایت نکردن تا صدای من در آمد و از ساری آمدند و کار منو حمایت کردند.

ورزشکار آملی گفت : ازساری سرکار خانم گرجی آمده این خبرو اطلاع رسانی کرده و پیگیرش بوده و تمامی پیج های ساری آمدن ازم حمایت کردند من دارم بنر آرش کمانگیر آملی رو حمل میکنم اونوقت ساری داره منو حمایت میکنه ولی آمل حمایت نمیکنه من از آمل ومسئولینش انتظار بیشتری داشتم .

وی با بیان اینکه از فعالان رسانه ای  خوزستان از او حمایت کردند تصریح کرد : آنها حتی از نظرمالی هم به من کمک کرده من از شهر خودم  انتظار دارم.

دوچرخه سوارآملی  با طرح این سوال که چرا باید ساری و خوزستان نور و نوشهر مرا حمایت کنند ولی در آمل این اتفاق نمی افتد گفت : من نیاز به پول ندارم دلم میخواهد یکی از مسئولین شهر خودمم حتی شده حمایتم کند و بداند من دارم این کارو برای شهر خودم انجام میدم.

امینی ادامه داد : من چه با این بنر چه بدون این بنر به این سفر ادامه میدهم فقط خواسته ام برای شهر خودم کاری کرده باشم هدفم این بود که با دوچرخه کل جهان را ببینم و این کار  با ماشین نمیشود و هیچ هزینه و سختی ندارد .

وی با گلایه از برخی ازافراد نا آگاه از اقدامش اذعان کرد : حتی برخی از مردم مرا مسخره   می کنند، حتی برخی از  پیج های آمل  مرا مسخره کردند و حتی پیجی آمده میگه پول بده برات تبلیغ کنیم .

وی با بیان اینکه  اگر مرا حمایت نمیکنید این بنر را بندازم و  به سفرم ادامه بدم  تصریح کرد : حتی این بنر برای آمل است و  از من پول میخواهند و نهایت بی احترامی  به یک ورزشکار.

 

گفتگو آتیه ترابی هراز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *