شكوفايي استعداد آمل در برج ميلاد /گيم لند آمل درخشید

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز بزرگترين مسابقات پي اس (pes) در سطح كشور ٢٠٤٨ شركت كننده داشت.

از جنوب، شمال، شرق و غرب از همه جای ايران براي شركت در اين مسابقه آمده بودند و برخی از تیم ها هزينه هاي زيادي كردند اما تيم گيم لند آمل با استعداد خود و امكانات كم توانست تا رده ٣٢ بيايد و براي اولين بار نام آمل و مازندران را در این رشته به گوش شهر هاي ديگر برساند .

آرين كردي مربي و هدايت كننده تيم گيم لند در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز درباره ترکیب تیم گفت : با معين اخوان(كاپيتان) اميرحسين فاني -امين رمضانپور -رسول خانپور -محمد پاشايي -ياسين كيا -آرمان خانپور – حسين جلالي با هدايت آرين كردي به تهران رفتیم و در مسابقه ٢٠٤٨ نفره بازي pes شركت كردیم .

وی در ادامه اظهار کرد: ما براي اينكه به ايران نشان دهيم آمل و مازندراني وجود دارد وارد اين مسابقات شديم و خوب هم درخشيديم براي اولين بار حضور در مسابقات كشوري كه نه با محيط آشنا بوديم نه با شرايط و جو مسابقات عالي بود .

معمولا در بازی های سراسری گیم مرسوم شده است که بازی هاي مهم را در روی سن انجام میدهند تا با اجرای گزارشگر تماشاچیانی که در داخل سالن حضور دارند بتوانند از این بازی لذت ببرند تیم آمل آنقدر خوب بود که معين اخوان كاپيتان تيم گيم لند يك بازي اش روي سن انجام داد و در حضور همه تماشاچیان در برج میلاد بازی کرد تا گزارشگر این بازی براي اخوان سنگ تمام بگذارد.

اميرعلي بني هاشمي
هراز نيوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *