آیین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در آمل که به همت جوانان پر تلاش آملی برگزارشد و  با تجلیل از هنرمندان این عرصه و برترین های جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز؛   مراسم اختتامیه با یک ساعت و نیم تاخیر با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و سرود ملی کار خود را آغاز کرد.

به گفته دبیر جشنواره  این همایش برای رواج پوشش درست برای بانوان ایرانی مسلمان و اشتغال زایی برای جوانان  هدفگذاری شد تا در عین پوشیده بودن  لباس ها شیک و شایسته بانوی ایرانی باشد، الیجه به معنای روسری های بلندی که خانم های طبری می گذاشتند و شارزینه  هم به معنای استراحتگاه بانوان است
از جمله مهمانان ویژه ی این برنامه معصومه کریمی؛ نسیم نجفی؛ مهندس موحدی فر رئیس بنیاد ملی فردوسی؛ دکتر محمد محمدی عضو  شورای اسلامی شهر آمل و تنی چند از دیگر مدعوان بودند که هر یک جداگانه بطور مختصر از گنجینه ی هنر ایرانی در زمینه پوشش سخنانی را بیان کردند .
مهندس موحدی فر در سخنان خود با بیان اینکه  خلا بزرگی در زمینه پوشاک ایرانی و اسلامی در دانشگاههای سراسر کشور وجود دارد و اعلام کرد: به ناچار لباسی که بر تن دارم از یک برند خارجی ست!
یکی از برنامه هایی که مورد توجه قرار گرفت اجرای زنده  خواننده خوش ذوق و خوش صدای آملی اسماعیل مقیمی بود که به نحو شایسته ای هنرنمایی کرد.
محمدمحمدی نایب رییس  شورای اسلامی آمل و با بیان سخنان  امیدبخش بر استفاده از پارچه و دوخت داخلی تاکید کرد .
تکتم قمری مدیر مجموعه شارزینه هم نوید داد : در روز های آینده خبر نویدبخش ارائه لباس عروس های محجبه با این برند را رسانه ای خواهد کرد .
 در این برنامه از زحمات  پیرزاد  دبیر جشنواره؛ از تیم پویا و جوان برند شارزینه نیز قدردانی شد.
در انتها به طرح های ارسالی و منتخب جوایز نقدی اهدا شد و با توجه به اینکه طرح های ارسالی سطح توقع داوران جشنواره  خانم ابراهیمیان و خانم جوادی را جلب نکرد این جشنواره نفر اول و برگزیده نداشت.
گزارش لیلا خضری ، عکس سید امیر علی بنی هاشمی
            
One thought on “حاشیه های الیجه در آمل ؛ از لباس خارجی سخنران تا سخت گیری داوران +عکس”
  1. خوب نیست عکس تعدادی از خانم ها رو به اسم جشنواره منتشر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *