هراز نیوز :دیدار سوم و آخر مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ بر‌تر باشگاه‎های کشور در فصل ۹۰ امشب در سالن انقلاب کرج و میان دو تیم سایپای البرز و کاله آمل برگزار شد که طی آن آملی‎‌ها در سه گیم متوالی و با نتایج (۲۵ بر ۲۰)، (۲۵ بر ۱۸) و (۲۵ بر ۱۵) حریف میزبان خود را شکست دادند.
این برای نخستین بار است که کاله عنوان قهرمانی مسابقات والیبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور را به دست می‌آورد. این تیم سه سال پیش با قهرمانی در لیگ دسته اول مجوز حضور در لیگ بر‌تر را به دست آورد و طی دو سال گذشته نیز به عنوان سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر دست یافته بود.

سایپا در حالی به عنوان نایب قهرمانی این فصل از مسابقات والیبال لیگ بر‌تر باشگاه‎های کشور دست یافت که طی پنج سال گذشته نیز به همین عنوان اکتفا کرده بود. بعد از آبگینه قزوین، کاله دومین تیم شهرستانی است که عنوان نخست مسابقات باشگاهی والیبال را به دست می‌‎آورد.

پيش از اين قرار بود فينال ليگ برتر واليبال راس ساعت 15:30 امروز (يكشنبه) برگزار شود اما سازمان ليگ به دليل پخش تلويزيوني دو بار ساعت برگزاري مسابقه را به تعويق انداخت. با اين حال اين بازي از هيچ شبكه تلويزيوني به صورت زنده پخش نشد.
کاله آمل  در آخرین روز سال 1390 با جشن نخستین قهرمانی در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عیدی بزرگی را به مردم این استان مازندران و والیبال‌دوستان آملی در نخستین لحظات سال 1391 اهدا کرد که طعم ان برای سالیان سال در کام مردم این شهر و استان شیرینی می‌کند.
به گزارش خبرنگار هراز نیوز هزاران نفر از مردم آمل نیز تا ساعتها بعد از این بازی در خیابانهای این شهر جشن پیروزی به پا کردند .
20 thoughts on “کاله هزاران نفر از مردم آمل را به خیابان کشاند”
  1. درووود به افتخار افرینان کاله مازندران***

  2. خله خشحال بیمه. چننه خار، چننه با شکوه

  3. کار صدا سیما را هیچ وقت ما املی ها فراموش نمی کنیم جای شکر داره کاله دل ما املیها را شاد کرد

  4. تبرییییییییییییییییییییییییییییک بابت قهرمانیه مقتدرانه کاله امل.

    این صدا وسیمای بی خاصیت استان مازندران یه ذره اگر غرور داشت.. مدیریت داشت .. دلسوزی داشت.. قدرشناسی بلد بود..
    که هیچ کدوم اینها نیست ونداره….. این بازی حساس کشور رو پخش زنده میکردش…
    هیچکس دلش نمیخواد مازندران رشد کنه.
    کاله فقط نماینده امل نبودش،بلکه نام استان رو یدک میکشه اهاااایی مسولین غیر مازندرانیه صداو سیمای استان..
    شماها بودین که درطول اینهمه سالها به مازندران و پیشرفتش ضربه زدین.
    متاسفم…
    دریغ از یک زره تلاش شماها برای سرفرازیه نام استان مازندران
    اوج بی کفایتی رو ثابت کردین..
    شب عیدی اوقاتم تلخ شد باین حرکته نسنجیدتون.
    درود به کاله مازندران

  5. این کاله منه
    دوسش دارم خیلی زیاد
    قهرمانی بهش میاد

  6. واقعا دمشون گرم عيدي خوبي به ما دادن ولي خيلي متاسفم واسه سيماي استاني خودمون كه ………..؟؟؟؟اخه چرا تا اين حد بي توجه ؟/؟//؟

  7. حالا اگه یه تیم دسته دومی از بابل یا ساری بازی داشت تا آخرشو نشون میدادن.

  8. سلام:
    هراز نیوز عزیز: چرا روی جمله فیلم شادی مردم کلیک میکنم چیزی پخش نمیکنه پس؟؟؟

  9. با سلام اولا چرا فیلم پخش نمیشه دوما انتظارات از کاله بالا رفته خدا کنه این جو گیری که ما آملی ها همیشه بعد از یک افتخار نصیبمان میشه گریبانگیر کاله نشه چون مطمعنا باعث میشه خراب کنه و نتیجه در آسیا نگیره راستی چرا کسی به آسیایی شدن کاله فکر نمی کنه هوووو رفتیم آسیا .مجید آملی از اهواز

  10. تبریک به کاله و کاله ای ها.چرا داش فرهاد دعوت نشد ای ولاسکو تو روحت.داداش فقط عادل بچه محل خودمون .داش رضا که جای خود داره

  11. دمه همه ی بچه ها گرم که تیم کاله را قهرمان کردن صدا وسیمای مازندران بمیرند بهتره

  12. تبریک تبریک تبریک کاله برد به تمام هوداران کاله مازندران تبریک میگم پلنگ مازندران تبریک که قهرمان شدین نام تو امل می درخشد با کاله درکل ایران ایول به بچه های خودمون که می درخشین i love yeu

  13. تبریک به همزه زرینی وهمه ی بازیکنان کاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *