دستگیری کلاهبردار 5میلیاردی در محمودآباد

کشف 2 کیلو گرم تریاک در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان “آمل” از کشف 2کیلوگرم تریاک از یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “نعمت الله آزادی”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامي اين فرماندهي در اقدامی اطلاعاتي از فعالیت یکی از عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف خودروی متهم به نام ” ح- ب ” این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم 2 کیلو گرم تریاک کشف کردند و این فرد پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با بيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها، نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

وی خاطر نشان کرد : مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

دستگیری سارقان مغازه با 9 فقره سرقت در شهرستان قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان”قائم شهر” از دستگیری دو سارق مغازه با 9 فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز، سرهنگ”محمد ولی مرادی” با اعلام این خبر، گفت: در پی افزایش سرقت مغازه در سطح شهرستان در بازده زمانی کوتاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: ماموران با تشکیل تیمی مجرب و پس از انجام تحقیقات میدانی و بازدید از صحنه های سرقت متهمان به سرقت را شناسایی کردند.  سرهنگ مرادی، افزود : ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، دو متهم 35 ساله اهل وساکن شهرستان قائم شهر را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، اظهار داشت : متهمان پس از دستگیری و انجام بازجویی های فنی به 9 فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه نیز کشف شد.

طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا  از برنامه مهم پلیس مازندران در سال 97

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به سال “حمایت از کالای ایرانی”، یکی از برنامه های مهم پلیس در سال 97 را طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز، سردار “سید محمود میرفیضی” صبح امروز در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامی استان و شهرستان های تابعه در سالن “غدیر” ستاد فرماندهی انتظامی استان در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت، ایام ماه رجب و در پیش بودن بعثت حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک گفت.

وی در ادامه از تلاش و زحمات همه همکاران در سال 1396 و همچنین در ایام تعطیلات نوروز در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح استان قدردانی کرد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز با توجه به افزایش 22 درصدی سفرهای نوروزی، نیروی انتظامی از جمله دستگاه های برتر در حوزه خدمات رسانی به مردم عملکرد بسیاری خوبی در حوزه های مختلف داشته که موجب افزایش رضایتمندی مردم و مسئولان شده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت، آسایش و آرامش در جامعه نوعی عبادت جمعی و اجتماعی است ، افزود: باید از این خدمت به عنوان یک فرصت استفاده کرد چرا که خدمت به مردم در این لباس مقدس یک افتخار است.

سردار میرفیضی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سال”حمایت از کالای ایرانی” نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری را هدفمند و برای همه مردم و مسئولان کشور یک تکلیف دانست که همگان باید در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی برای اعتلای کشور گام بردارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اولویت برنامه های پلیس در سال 1397، اذعان داشت: یکی از اولویت های برنامه های پلیس در سال جاری طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است .

سردار میرفیضی کاهش جرایم و افزایش کشفیات را از دیگر اولویت های پلیس در سال جاری برشمرد و افزود: افزایش کشفیات موادمخدر، جمع آوری معتادان متجاهر و تغییر ویترین اجتماعی جامعه، کاهش حوادث رانندگی و ساماندهی عبور ومرور، نظارت بر بازار و برخورد با اراذل و اوباش، ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و موضوع عفاف و حجاب از دیگر برنامه ها و اولویت های پلیس در سال جاری است.

فرمانده انتظامی استان مازندارن با بیان اینکه همه اقدامات و فعالیت های پلیس باید منجر به رضایتمندی مردم شود، تصریح کرد: باید با کار و تلاش جهادی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه گام برداشت .

دستگيري سارقان با 19 فقره سرقت درشهرستان رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از شناسایی و دستگیری دوسارق منزل با 19 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز، سرهنگ “محمد صادق شاه نظری” با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و تقویت گشت های انتظامی، ماموران پلیس آگاهی، دو مظنون به سرقت را که با یک دستگاه خودرو در حال جابجایی اموال مسروقه بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: متهمان به نام های”ن- ر” و”م- د” پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 19 فقره سرقت منزل اقرار کردند.

سرهنگ شاه نظری عنوان داشت: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان 2 دستگاه کولر گازي به همراه 2 عدد لوستر و مقادیری لوازم خانگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ “شاه نظری” به همشهريان توصيه كرد: هوشياري مردم در برابر مجرمان از اقدام پليس كارآمدتراست و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

دستگیری قاتل فراری در محور کندوان

ماموران پاسگاه انتظامی”ولی آباد”شهرستان”چالوس” متهم به قتل عمد در استان “خوزستان” را در محور”کندوان” شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز، ماموران پاسگاه ولی آباد شهرستان چالوس حین انجام ماموریت و گشت زنی در محور کندوان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند.

براساس این گزارش، ماموران در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن این خودرو در بازرسی اولیه و استعلام از مرکز دریافتند، این خودور دارای سابقه و تحت پیگرد قضائی است.

ماموران در ادامه با بررسی های همه جانبه دریافتند، یکی از سرنشینن خودرو متهم به قتل عمد نوزاد 11 ماهه با سلاح گرم در یکی از شهرستان استان “خوزستان” است.

این گزارش حاکی است، با دریافت این اطلاعات خودروی مورد نظر توقیف و متهم به قتل عمد دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری کلاهبردار 5میلیاردی در محمودآباد

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار 5 میلیاردی در شهرستان”محمودآباد” خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز، سرهنگ “حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام این خبر، افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع کلاهبرداری توسط فردی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان محمودآباد با انجام اقدامات اطلاعانی و تحقیقات از مالباخته دریافتند، فردی به نام “ح-ع” اقدم به فروش مال غیر به مالباخته به ارزش 5 میلیارد کرده است .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از شناسایی متهم به کلاهبرداری خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی متهم در اقدامی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مفخمی، اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *