مسافران نوروزی تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از وضعیت راه ها، اقامتگاه ها، آب و هوا، امداد و… می توانند به طور 24 ساعته از سامانه اطلاع رسانی گردشگری به شماره 09669 دریافت کنند.

به گزارش تابناک، منوچهر جهانیان معاون گردشگری کشور امروز در مراسم افتتاح این سامانه اطلاع رسانی که در زیرمجموعه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی راه اندازی شده است، اظهار داشت: سامانه 09669 از امروز تا 25 فروردین‌ماه 91 به طور شبانه‌روزی اطلاعات مورد نیاز گردشگران اعم از اطلاعات در رابطه با مراکز اقامتی، پذیرایی، برگزاری جشنواره‌ها و … سراسر کشور را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

جهانیان افزود: سال گذشته طی روزهای 28 اسفندماه 89 تا 14 فروردین 90 ، 14 هزار تماس مفید به منظور دریافت اطلاعات مورد نیاز گردشگری با این سامانه برقرار شده است.

وی همچنین به فعالیت‌های امداد خودرویی تاکید کرد و گفت: در ایام نوروز سال 91 ، 542 امدادگر جاده‌ای، 82 گشت و ناظر سیار، 62 مرکز فروش لوازم یدکی، 260 امدادگر سوخت و 46 چادر امدادی در جاده‌های کشور نیز به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند.

معاون گردشگری کشور همچنین در رابطه با عملکرد رسانه ملی برای نوروز 91 اظهار داشت: انتظار می‌رود رسانه ملی بیش از پیش در تعطیلات نوروز 91 نسبت به معرفی ظرفیت‌های گردشگری به خصوص جاذبه‌های کمتر شناخته شده و یا ناشناخته اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *