در راستای اجرای سیاست های کلان دانشگاه در زمینه بسط و توسعه خدمات رفاهی به کارکنان و اعضای هیأت علمی،کلیه واحدهای دانشگاهی با تشکیل “ستاد اسکان نوروزی” از 28 اسفندماه سال جاري تا 15 فروردين 90 به ارائه تسهیلات رفاهی در ایام نوروز مي پردازند.

خبرگزاري آنا، به دليل استقبال خوب و اعلام رضايت بسياري از کارکنان و اعضاي هيات علمي دانشگاه از طرح تشکیل ستاد اسکان نوروزی طبق روال سال هاي گذشته با بخشنامه به تمامی واحدهای دانشگاهی ، مراکز آموزشی و دبیرخانه های مناطق ، اماکن اقامتی مناسب خود ،نظیر مهمانسرا، استادسرا و خوابگاه را با تجهیزات ضروری اقامت در حد امکانات واحد مهیا مي كنند.

عملكرد و فعاليت كليه ستادهاي اسكان نوروزي در سراسر كشور مورد ارزيابي قرار گرفته و واحدها و مراكز آموزشي فعال در اين زمينه مورد تشويق قرار خواهد گرفت.

تعداد میهمانان و رضایت و خرسندی آنان، کیفیت خدمات ارائه شده، برخورد مناسب اعضای ستاد با میهمانان، ارتباط مداوم اعضای ستاد مرکزی اسکان مستقر در میهمانسرای دانشگاهي از جمله معیارها برای انتخاب واحدهای نمونه می باشد.

ستاد مركزي اسكان نوروزي توسط اداره كل امور رفاهي در ميهمانسراي دانشگاه تشكيل و ضمن ايجاد هماهنگي با ستادهاي اسكان نوروزي سراسر كشور و راهنمايي ميهمانان گرامي به شكايات واصله از طريق تلفكس هاي 3-22614601 در ايام تعطيل و 5-22598603 در ايام غير تعطيل رسيدگي خواهد نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *