حاج‌صفی متهم به خیانت!
افشاگری درباره مقصد آینده مسعود شجاعی کار دست احسان داد
گفته می‌شود مهدی طارمی جای حاج‌صفی را در پانیونیوس یونان خواهد گرفت

هراز نیوز :   درست در روزهایی که احسان حاج‌صفی در فهرست خرید باشگاه المپیاکوس قرار گرفته است، اخبار عجیبی درباره او به گوش می‌رسد. باشگاه یونانی پانیونیوس که در فصل جاری نمایش خوبی را از بازیکنان ایرانی خود شاهد بود، این روزها سر ناسازگاری با ستاره‌های فوتبال ایران دارد که ممکن است باعث جدایی حاج‌صفی و شجاعی از این تیم شود.
آغاز درگیری‌های شجاعی با باشگاه یونانی
دعوت‌نشدن مسعود شجاعی به تیم‌ملی فوتبال ایران در ماه‌های گذشته تأثیر زیادی روی این بازیکن داشته است. شجاعی که دومین فصل حضورش در پانیونیوس را می‌گذراند در ١٢ مسابقه اخیر سوپر لیگ یونان به‌طور ثابت در ترکیب بوده و حتی بازوبند کاپیتانی را هم در برخی از دیدارها بر بازو داشته است. حدود یک ماه پیش بود که شجاعی به دلیل اعتراض به مشکلات مالی باشگاه یک ماه از همراهی این تیم محروم و به پرداخت ۳‌هزار یورو محکوم شد. در همان مقطع زمانی مدیر باشگاه پانیونیوس با تمجید از عملکرد فنی شجاعی تأکید کرده بود این بازیکن باید به رعایت نظم و انضباط پایبند باشد. البته این باشگاه قصد کنار گذاشتن شجاعی را نداشت و مدیران باشگاه از او خواسته بودند با توجه به این‌که بازوبند کاپیتانی را می‌بندد باید الگوی خوبی برای دیگر همبازیانش باشد. درحالی‌که دوری یک‌ماهه شجاعی از تمرینات رو به پایان بود، اما ظاهرا او دیگر تمایلی به حضور در این تیم ندارد و با افشاگری احسان حاج‌صفی مشخص شد مسعود با تیم‌های دیگر هم وارد مذاکره شده است.
کوچ ستاره ایرانی
به صدرنشین یونان
حدود چند روز پیش، اخباری درباره انتقال ستاره ایرانی پانیونیوس به باشگاه سرشناس AEK منتشر شد. ظاهرا این انتقال در مراحل پایانی خود قرار دارد و با بازشدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات نهایی خواهد شد. درحالی‌که سرمربی پانیونیوس در انتظار پایان استراحت یک‌ماهه مسعود شجاعی است، رسانه‌های یونانی با اشاره به رازی که احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن ایرانی برملا کرد از نهایی شدن فروش شجاعی به AEK خبر دادند. احسان حاج‌صفی در یکی، دو روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از مسعود شجاعی به‌عنوان یک «رهبر واقعی» یاد کرد. حاج‌صفی در این پست برای هم‌تیمی خود از قلب‌های زردرنگ بهره برد که این قلب‌ها نماد باشگاه AEK آتن هستند. این اتفاق باعث شد سایت‌های یونانی از احتمال زیاد جدایی شجاعی خبر دهند و انتقال بازیکن ایرانی به AEK را پیروزی بزرگ برای مسعود بدانند.

اتهام خیانت به حاج‌صفی
احسان حاج‌صفی که از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در سال‌های اخیر است، با انتشار این پست برای مسعود شجاعی به دردسر عجیبی افتاده است. با کنار گذاشتن شجاعی از تمرینات و ترکیب اصلی پانیونیوس، احسان حاج‌صفی به تنها بازیکن ایرانی این تیم تبدیل شد و در پست مدافع چپ درخشش فوق‌العاده‌ای در دیدارهای این تیم داشت. نمایش خوب احسان در هفته‌های اخیر باعث شد اخباری درباره تمایل باشگاه المپیاکوس به جذب او منتشر شود اما او با اتهام عجیبی از طرف پانیونیوسی‌ها روبه‌رو شده که ممکن است سرنوشت احسان در لیگ یونان را تغییر دهد. پست اینستاگرامی حاج‌صفی در حمایت از مسعود شجاعی جنجال بزرگی را در محافل فوتبالی یونان رقم زده است. رسانه‌های یونانی این پست را دلیل محکمی برای اثبات خیانت حاج‌صفی به پانیونیوس می‌دانند و اتهامی سنگین را به این ستاره ایرانی نسبت دادند. این ماجرا به‌قدری از نظر روحی به احسان فشار وارد کرد که او هم مجبور به پاک کردن پست جنجالی‌اش شد و هم برای نخستین‌بار نامش در میان تعویضی‌های گریگوری، سرمربی پانیونیوس در جریان بازی‌های سوپرلیگ یونان قرار گرفت. سایت enwsi آتن در گزارشی پیرامون جنجال‌های اخیر ستاره‌های ایرانی پانیونیوس از عصبانیت طرفداران این تیم از حاج‌صفی پرده برداشته است. هواداران متعصب حمایت حاج‌صفی از شجاعی با استیکرهایی زرد و مشکی را نشانه کوچ مسعود به صدرنشین فعلی لیگ یونان و دشمن دیرینه پانیونیوس دانسته‌اند و ستاره ایرانی خود را متهم به خیانت کرده‌اند. این درحالی است که فعلا شجاعی، حاج‌صفی و باشگاه پانیونیوس واکنشی به این ماجرا نشان نداده‌اند، اما قطعا ادامه این روند و تأیید اتهام خیانت حاج‌صفی مسیر ستاره‌های ایرانی را در لیگ یونان تغییر خواهد داد.
جدایی قطعی ایرانی‌ها
حضور مسعود شجاعی در تمرینات لاس پالماس تا قبل از آغاز نقل و انتقالات زمستانی نشان می‌دهد او دیگر شانسی برای بازگشت به پانیونیوس ندارد و ترجیح داده برای حفظ آمادگی‌اش به همراه تیم سابق خود تمرین کند. از طرف دیگر احسان حاج‌صفی هم در فهرست خرید باشگاه المپیاکوس قرار گرفته و با توجه به این‌که مدافع چپ این تیم در فهرست مازاد سرمربی قرار دارد، او شانس زیادی برای پیوستن به تیم دوم لیگ یونان دارد. البته باشگاه AEK هم ممکن است از خریداران حاج‌صفی باشد اما او باید برای جدایی از پانیونیوس رضایت مسئولان این باشگاه را جلب کند.
طارمی جایگزین حاج‌صفی؟
با حضور مدیر برنامه ایرانی حاج‌صفی و شجاعی در باشگاه پانیونیوس شایعات جدیدی درباره انتقال یک ایرانی دیگر به این باشگاه مطرح شده است. احتمال زیادی وجود دارد که مهدی طارمی بعد از پایان محرومیت خود جانشین شجاعی و حاج‌صفی در پانیونیوس شود تا قبل از آغاز جام‌جهانی روسیه طعم لژیونر شدن را بچشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *