مجتمع قائم آمل ، بزرگترین و مجهزترین مرکز خرید شهر افتتاح شد
با همت مصطفی فیروزی نیاکی انجام گرفت:

افتتاح بزرگترین و مجهزترین مرکز خرید شهر آمل

آیین باشکوه مراسم افتتاحیه مرکز خرید «قائم(عج)» در حالی طی آغازین روزهای آذر ۹۶ برگزار شد که با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان از جمله یوسفیان نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، رسولی معاون استاندار و فرماندارویژه آمل، امیرسلیمانی شهردار آمل،رییس و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر، معاون فرماندار٬ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل٬ جمعی از هنرمندان و همچنین خانواده حاج مصطفی فیروزی در سالن اریکه آریایی آمل همراه بود.

 

در ابتدای این مراسم دکتر عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه: ارزش افزوده شهرها با ساخت و ساز هایی که در آن صورت می گیرد تعریف می شود و قطعا منافع ایجاد چنین بناهایی به تمام مردم شهر خواهد رسید٬ گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های کشور بوده و در هیچ زمینه ای همانند ساخت و ساز٬ شاهد ایجاد اشتغال نیستیم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با تمجید از مصطفی فیروزی٬ سرمایه گذار این پروژه٬ تصریح کرد همه دانیم که سرمایه گذاری در سایر کشور ها سودآوری بیشتری دارد و فردی که با توجه به این مهم در شهر خود می مانند و سرمایه گذاری می کند قطعا عاشق شهر خود است.

دکتر یوسفیان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص موضوع اتمام فعالیت های فیروزی نیاکی در آمل٬ گفت: آقای فیروزی بطور قطع در آمل خواهد ماند و همچنان منشا خدمت خواهد بود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود یادآورشد: هیچ کس آمل را برای ما نمی سازد جز خودمان٬ و انسان هایی همچون فیروزی ها.

در حاشیه این مراسم گفتگویی را با مصطفی فیروزی نیاکی مدیر بزرگترین و مجهزترین مرکز خرید شهر آمل٬ مرکز خرید قایم(عج) داشتیم.
فیروزی نیاکی در این گفتگو با اشاره به موقعیت ویژه این طرح بزرگ تجاری که تاکنون در شهر آمل بی نظیر بوده است درخصوص ویژگی های مرکز خرید قائم (عج)٬ با بیان اینکه مرکز خرید با کاربری تجاری و در زمینی در خیابان امام خمینی(ره) و در ۵ طبقه احداث شده است٬ افزود :2 طبقه از این مرکز در حدود ۶ هزار مترمربع شامل پارکینک با رمپ ورودی و خروجی مستقل است و در طبقات همکف٬ اول و دوم نیز ۱۲۲ واحد تجاری در اندازه های متفاوت قرار دارد.
وی همچنین گفت: این پروژه، به هر آنچه که یک پاساژ استاندارد به آن نیاز دارد مجهز شده است و دارای ۶۰۰۰ مترمربع پارکینک سرپوشیده، کافی شاپ و رستوران و پارک بازی کودکان و دو پله برقی و دو آسانسور، نمازخانه و اینترنت فوق سریع از نوع فیبر نوری و آب نمای بسیار زیبا، نمای کلاسیک از نوع مرغوب سنگ تراورتن، اسکلت فلزی و سقف ها و عرشه فولادی و نیز واحدهایی با سیستم گرمایشی و سرمایشی مستقل می باشد.

مهندس فیروزی نیاکی، مدیریت اجرای پروژه مرکز خرید قائم (عج) آمل خاطر نشان کرد: در آمل مرکز خرید استاندارد نداشتیم و شاخصه هایی برای رفاه عموم مردم لازم بود که ما سعی کردیم تا انتهای ساخت و بهره برداری٬ در مرکز خرید قائم (عج) آنها را لحاظ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کلنگ پروژه مرکز خرید قائم (عج) در آذرماه 94به زمین زده شده است و با لطف و کمک خداوند و با سعی و تلاش همه عزیزان و دست اندرکاران حاضر در این طرح تجاری بزرگ، این پروژه هم اکنون و در آغاز آذر ۹۶ و همزمان با ایام ربیع الاول و با حضور جمعی از مسئولان گرانقدر و همچنین هنرمندان محبوب و مطرح، افتتاح و به بهره برداری رسید.

حاج مصطفی فیروزی نیاکی که تاکنون بانی چندین کار بزرگ تجاری، اقتصادی، فرهنگی و البته خیریه در شهرستان آمل بوده و در کارنامه خدمت رسانی خود، ساخت ترمینال فیروزی، پاساژ قائم (عج) ساختمان بنیاد کودک، ساختمان پزشکان و … را دارد در پایان با اشاره به اینجانب قصد رفتن داشتم اما از انجاییکه اقای دکتر یوسفیان سمت سروری بر بنده دارند و به خواست ایشان و همچنین فرزندانم در بنیاد کودک تمام تلاشش را جهت پیشرفت شهرم خواهم داشت . وی در انتها افزود امیدوارم مردم شریف ما هم بتوانند عملا از خدمات ارائه شده در این مرکز خرید استفاده نمایند.

در پایان مراسم افتتاح رسمی مرکز خرید قائم(عج) با اهدای لوحی از سوی مسئولان٬ از حاج مصطفی فیروزی نیاکی٬ سرمایه گذار این طرح بزرگ قدردانی شد.

در بخش دیگری از این مراسم باشکوه٬ حامد همایون یکی از خوانندگان مطرح کشورمان به اجرای برنامه پرداخت.

عکس های بیشتر (اینجا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *