شورای توسعه فرهنگ و هنر آمل تشکیل شد +عکس

جلسه ” توسعه فرهنگ و هنر ” شهرستان آمل با حضور پیش کسوتان و فعالان این عرصه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ، عصر روز چهارشنبه جلسه ” توسعه فرهنگ و هنر ” شهرستان با حضور امیر نیا رییس اداره ، پیش کسوتان و نمایندگان واحدهای  زیرمجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری ولیعصر(عج) این اداره برگزار شد .

امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ، باخیر مقدم به تمام مدعوین به ویژه پیش کسوتان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان ، به بیان گزارش اجمالی از روند فعالیت های زیر مجموعه اداره ، هدف از تشکیل جلسه ، ارتباط با مسئولین شهری ، طرح پیشنهادات ، انتظارات و ارائه برنامه های مد نظر ، تعیین شخصی بعنوان رابط  شورای توسعه فرهنگ و هنر با اداره و … پرداخت .

در ادامه هر یک از پیشکسوتان و حاضرین به بیان دیدگاههای فکری و انتظارات خود پرداختند و در پایان مقرر شد این جلسات هر فصلی یک بار برگزار و “سید محسن مرعشی ”  بعنوان رابط این شورا با اداره به انتخاب جمع منتخب شد .

روزبه نصیری مدیر مسوول پایگاه خبری هراز نیوز به نمایندگی از انجمن صنفی خبرنگاران از برگزاری این نشست تقدیر کرد و با ارایه گزارشی مختصر از عملکرد خبرنگاران شهر آمادگی خبرنگاران را برای توسعه شهرستان اعلام کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *