بازدید امام جمعه ، خیران و معتمدان آملی از محل موکب آملی ها در نجف +عکس

هراز نیوز : سید جلیل مرتضوی به همراه جمعی از مسوولان ، خیران و معتمدان آملی با حضور در محله حی الرحمه نجف اشرف با واقف موکب دیدار کرد .

شیخ احمد بغدادی از طلاب نجف اشرف و واقف 6 هزار متر زمین و حسینیه به ارزش تقریبی 25 میلیارد تومان است او در دیدار با هیئت آملی با تجلیل از عملکرد ستاد مردمی خادمین کربلا به سرپرستی سید هادی حسینی هدف از این وقف را تکریم زایران امام حسین (ع) دانست .

وی تصریح کرد : زائر ابا عبدالله الحسین فرقی ندارد از چه کشور یا ملیتی باشد باید در نهایت احترام  تکریم شود و خودم به عنوان یک خادم د راین موکب فعالیت خواهم کرد .

سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل با تجلیل از اقدام شیخ احمد بغدادی ابراز امیدواری کرد برنامه های این موکب در کل روز های سال و سایر مناسبت ها به جز اربعین نیز برگزار شود .

وی با اشاره به عشق وافر مردم دیار علویان به اهل بیت (ع) تصریح کرد : مردم و خیران آملی آمادگی دارند برای ایجاد یک موکب در شان حضرت ابا عبدالله هر گونه امکاناتی نیاز باشد فراهم نمایند .

در ادامه این جلسه نیاز سنجی ها فوری برای زائران اربعین امسال برآورد شد تا از بخشی از آن از سوی خیران حاصر در جلسه و بخشی از طریق فراخوان مردمی فراهم شود .

به گزارش هراز نیوز موکب آملی ها در ابتدای بزرگ راه نجف به سمت کربلا میزبان زائران حسینی در اربعین خواهد بود .

 

در ادامه تصاویر این دیدار را مشاهده می کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *