اولین کنفرانس بین المللی پیشرفت های نوین در مهندسی عمران

دکتر فرهمند و دکتر او ئنو از شرکت ماروبنی ژاپن و دکتر ابه (aBe) از شرکت نیپون ژاپن برای  بازدید از  امکانات برگزاری اولین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران به آمل آمدند .

 

هیات همراه ژاپنی جهت تفاهم همکاری برگزاری کنفرانس بین المللی پیشرفت های نوین در مهندسی عمران بازدیدی از دانشگاه شمال و محل برگزاری کنفرانس داشتند و مذاکراتی هم با هیات اجرایی و علمی کنفرانس داشتند
در پایان نشست ، هیات ژاپنی باخرسندی از این بازدید ومذاکرات تفاهماتی جهت همکاری در برگزاری کنفرانس خواهند داشت.

دانشگاه شمال با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی، کنفرانس بین المللی مهندسی عمران، را برگزار کند.

این کنفرانس به دنبال آن است که با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگذاران و مدیران، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، و متخصصان و علاقه مندان موضوع عمران، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین در زمینه ی مذکور باشد.

این کنفرانس با شعار “پیشرفت های نوین در مهندسی عمران” فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان در حوزه مهندسی عمران، است. برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک و مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می سازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *