سخنگو مجمع نمایندگان مازندران در گفتگو اختصاصی با هراز نیوز :
جزییات انتخاب سه گزینه  مد نظر مجمع نمایندگان مازندران برای استانداری

نانوا کناری : نمایندگان بعد از اعلام برنامه ها از سوی مناف هاشمی ، نریمان و عبوری رای می دهند

 

ولی الله نانوا کناری نماینده مردم بابلسر ،فریدونکنار، بهمنیر، رودبست و دهفری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هراز نیوز درباره نظر مجمع نمایندگان مازندران برای انتخاب استاندار مازندران گفت :

صبح امروز جلسه مجمع نمایندگان مازندران برگزار شد و از بین تمامی گزینه های مطرح در سطح استان مجمع در نهایت به سه نفر رسید .

نانواکناری ادامه داد : براساس نظر نمایندگان مازندران قرار شد آقایان نریمان ،مناف هاشمی و عبوری برنامه های خود را برای اداره استان مازندران به مجمع نمایندگان اعلام کنند تا در اولین جلسه مورد ارزیابی نمایندگان قرار گیرد .

سخنگو مجمع نمایندگان مازندران در پاسخ به این سوال که تعداد آرای منتشر شده در باره این سه گزینه در خبرها از سوی چه کسانی بوده است تصریح کرد : هیچ گونه رای گیری برای انتخاب بین این سه نفر صورت نگرفته و اخبار منتشر شده صحیح نمی باشد ؛ رای گیری پس از ارائه برنامه ها در جلسه آتی صورت خواهد گرفت .

این مسوول با بیان اینکه هدف مجمع نمایندگان توسعه همه جانبه استان می باشد تصریح کرد :  هر کدام از گزینه ها که بتواند برنامه مناسب تر و مدیریت بهتری برای پیشرفت استان داشته باشد از سوی مجمع نمایندگان به وزارت کشور معرفی خواهد شد .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار هراز نیوز درباره زمزمه استفاده از گزینه های غیر بومی در مدیریت ارشد استان اظهار کرد : نظر مجمع نمایندگان بهرمندی از نگاه بومی و فعلا  این سه گزینه را مد نظر دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *