سال ۶۵ فرمانده لشگر و سربلند از فتح محل فرماندهی لشکر عراق و سال ۹۰ سربلند از اقبال مردم کشور در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی.البته این بار مجری برنامه ای که قصد دارد تا با نمایش تصاویر ناب همه را شگفت زده کند توسط شهردار تهران شگفت زده شد. محمد باقر قالیباف با اهداء عکس عملیات کربلای ١ به محمدرضا شهیدی فر خاطرات 25 سال پیش را زنده کرد.
«فردا»؛ پرده اول : برنامه پارک ملت، شهردار تهران سال 1390: فارغ از بحث تاثیرگذاری، مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی برای همه ما است، در نظام اسلامی علاوه بر بحث تاثیرگذاری، یک باور دیگر هم وجود دارد، آن هم اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف است؛ لذا مشارکت و عدم مشارکت مردم یک موضوع دو طرفه است نه یک موضوع یک طرفه. و اگر این شرایط با هم فراهم شود یعنی هم انگیزه در مردم ایجاد شود هم مردم احساس تکلیف کنند حتما مشارکت حداکثری را خواهیم داشت و لازمه رسیدن به این شمارکت حداکثری نیز تدبیر، برنامه ریزی و عقلانیت است.

پرده دوم : عملیات کربلای ۱، فرمانده لشگر نصر ۵ سال 1365: اینجا ارتفاعات قلاویزان است که صبح امروز به دست توانای رزمندگان اسلام فتح شد. اینجا محل فرماندهی لشکر عراق بوده و از اول جنگ دست عراقی‌ها بوده، حدود ۶ سال.
همانطور که امام عزیزمان فرمودند، امسال سال ویژه است، امروز در والفجر ۸ در فاو پیش درآمد این نوید امام را دیدیم در عملیات آزاد سازی مهران هم دیدیم. ان شاء الله با حضور و همت بیشتر مردم در جبهه‌های جنگ علیه باطل، امسال باشد که سرنوشت جنگ مشخص شود.

سال ۶۵  فرمانده لشگر و سربلند از فتح محل فرماندهی لشکر عراق و سال ۹۰ سربلند از اقبال مردم کشور در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی.

البته این بار مجری برنامه ای که قصد دارد تا با نمایش تصاویر ناب همه را شگفت زده کند توسط شهردار تهران شگفت زده شد. محمد باقر قالیباف با اهداء عکس عملیات کربلای ١ به محمدرضا شهیدی فر خاطرات 25 سال پیش را زنده کرد.

محمدرضا شهیدی فر‌‌ همان مجری است که ۲۵ سال پیش نیز، یکبار رودر روی فرمانده ایستاده بود و از اقتدار فتوحات او پرسید و بار دیگر رو در رویش نشست و از خلق حماسه‌ای دیگر به نام «انتخابات» سخن گفت.

منبع:سایت دکتر محمد باقر قالیباف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *