وضعیت ترافیک جاده هراز ، جاده چالوس و جاده فیروزکوه 

هراز نیوز  – رئیس پلیس راه استان گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات عید غدیر خم محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرهنگ “علیرضا قدمی”در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات عید غدیر خم،  محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 15 شهریور ماه تا 6 صبح روز یکشنبه 19 شهریور ماه از محورهای” کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه” ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز چهارشنبه تا ساعت یک بامداد روز پنج شنبه 16 شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 16 روز چهارشنبه تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه 17 شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه 18 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه 19 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، اظهار داشت : در محور هراز تردد کلیه تریلی ها ممنوع است و تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه و از ساعت 8 صبح روز شنبه 18 شهریورماه تا یک بامداد روز یکشنبه و همچنین از ساعت 12 تا ساعت 24 روز یکشنبه 19 شهریور ماه از این محور ممنوع است.

وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه 18 شهریور ماه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه 19 شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء ) به صورت یکطرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران، همچنین اظهار داشت: در محور “سوادکوه” هم تردد کليه تريلی ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 شهریور ماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز شنبه 18 شهریور ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *