دیدار منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر با امام جمعه آمل

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر باتفاق فرماندار ویژه آمل با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه شهرستان آمل در این دیدار گفت : همان طوری که شما شورانشینان برای شهر دغدغه دارید ما هم دغدغه داریم چرا که ما مدیون مردم هستیم و نگاهمان خدمت به مردم و رضایت رب العالمین است .
وی با بیان اینکه اگر ما دغدغه داریم بر این مبناست که شهر رشد و تعالی یابد تصریح کرد : عزت تک تک اعضای شورا عزت ماست، ما با شورا بیگانه نیستیم، ما به شورا علاقمندیم و یقینا شورانشینان که منتخب مردم هستند باید پاسخگوی مردم باشند .
امام جمعه شهرستان آمل افزود : ما نمی خواهیم این فرصت های طلایی از بین برود، خوشبختانه اعضای شورای دوره پنجم از تخصص و تجربه خوبی برخوردار هستند و مردم هم به همین دلیل انتظار بالایی از اعضای شورا دارند .
حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه اگر اختلاف نظری در بین اعضا وجود داشته باشد برای رشد شهر و در جهت منافع مردم است تاکید کرد : شما شهر را خیلی خوب می شناسید، مردم شما را با نگاه دیگر و دورنگار بسیار قوی نگاه می کنند و انصافا شما توقع مردم را بالا بردید و مطمئن باشید اگر کوچک ترین ضعف و کم کاری از شما ببینند در برابر شما می ایستند .
وی با بیان اینکه برای موفقیت باید صداقت را چاشنی کار خود کنیم خاطرنشان کرد : شهر آمل ظرفیت بالایی دارد، برای منفعت شهر هر کاری که از دستمان برآید حمایت خواهیم کرد، اعضای شورا نیز باید از ظرفیت های شهر استفاده کنند .
امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه اعتقادم بر این است در راستای اتحاد و همدلی می توان کارهای بسیار بزرگی انجام داد افزود : شهرداری آمل متخصصین زیادی دارد و برای ساختن شهری زیبا و آباد باید از این تخصص استفاده کرد .
سید جعفر رسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در این دیدار با بیان اینکه امام جمعه در حق شهر پدری می کند و به موقع مدیران شهری را هدایت می کند بیان کرد : خوشبختانه در حال حاضر در بین مسئولین شهری وحدت خوبی وجود دارد، همه پای کار هستند و این بهترین دوره و به نظر من دوره طلایی برای کار کردن در شهر آمل می باشد و باید از این فرصت ها بهترین استفاده را کرد .
وی با بیان اینکه ما هم در کنار شما و با شما هستیم تصریح کرد : اعضای شورا که منتخب مردم هستند اگر با مسئولین همراهی و همدلی داشته باشند موفق خواهند شد و مردم هم اگر از عملکرد شورا رضایت داشته باشند حمایت خواهند کرد .
غلامحسین شفیع زاده رییس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان آمل در خصوص پیگیری زمین سایت دفن زباله در منطقه پاساکش گفت : امام جمعه پدر معنوی شهر است و خیلی از معضلات و مشکلات موجود را می توان با استفاده از نصایح پدرانه ایشان مرتفع ساخت .
وی بیان کرد : در حال حاضر بحث های مهمی از قبیل زباله، فاضلاب شهری، کشتارگاه و نهضت آسفالت در شهر وجود دارد که امیدوارم بتوانیم با کمک هم این مشکلات را رفع نمائیم .
رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه ما بعنوان سرباز در خدمت مردم هستیم و در این راه رهنمودهای امام جمعه را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد افزود : دیدار با بزرگان و مسئولان شهر جزو برنامه های منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بوده است .
وی اذعان داشت : شهر آمل دارای توانمندی ها و پتانسیل های متعددی است و همان طوری که ارائه خدمات بیشتر به مردم از جمله تاکیدات امام جمعه در این دیدار بوده ما شورانشینان نیز تلاشمان بر این است تا شهر آمل جایگاه خود را در بین شهرهای استان و حتی کشور داشته باشد .
محمد محمدی نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل با عنایت به نقش محوری ائمه ی جمعه در بهبود شرایط زندگی مردم، خواستار برخورداری و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت و قابلیت امام جمعه آمل در جهت عمران و آبادانی شهر شد و گفت : انتظار مردم از شورا خیلی زیاد است و امیدوارم تصمیمات خوبی بگیریم تا شهر دچار مشکل نشود .
خسرو ابراهیم زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل نیز در این دیدار گفت : امیدوارم در این دوره از شورا بتوانیم روزهای خوبی را برای شهر آمل رقم بزنیم .
وی تصریح کرد : یک تجربه 4 ساله را در دوره چهارم شورا پشت سر گذاشتیم، در این 4 سال می توانستیم از محل اعتبارات ملی برای خیلی از پروژه ها اعتبار جذب کنیم که متاسفانه از این منفعت بی بهره بودیم و ما باید نهایت سعی و تلاش را داشته باشیم تا از مسئولین و بزرگان شهر برای ساختن و آبادانی شهر کمک بگیریم .

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل ادامه داد : جای تاسف دارد رودخانه هراز که از وسط شهر عبور می کند با ریختن زباله توسط شهروندان نمای شهر را به یک منظره زشت تبدیل کرده و مسئولین استانی با وجود این همه پیگیری توسط شورا و شهرداری بستر این رودخانه را در اختیار ما قرار ندادند چرا که با انجام این کار هم اشتغال ایجاد خواهد شد و هم در بحث گردشگری، زیباسازی و درآمدزایی می توان خیلی کار کرد .
وی با بیان اینکه پای کار بودن مسئولین شهری از جمله امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار ویژه قابل ستایش است افزود : در این مسیر صدای همه ما مشترک است، ما هم پای کار هستیم و از این عزیزان تقاضا دارم در تسریع این کار به ما کمک کنند تا این مشکل بزرگ حل گردد .
ابراهیم زاده با بیان اینکه اگر مسئولین در کنار هم و یکصدا باشند می توان شهری شکوفا و ایده آل درست کرد گفت : تقاضا دارم این نشست ها حداقل ماهی یک بار با حضور امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار ویژه، اعضای شورا و شهردار تداوم داشته باشد تا با همفکری هم و با استفاده از رهنمودها و حمایت های این عزیزان، شهری در خور شان مردم آمل بسازیم .
دکتر فرزین محمودی پاتی رییس کمیسیون طرح و برنامه و توسعه شهری شورا نیز در این دیدار گفت : تمام تلاشمان بر این است تا بهترین اتفاقات در شهر رقم بخورد و این امر بدون همکاری و حمایت سایر ارکان مدیریتی شهر میسر نخواهد بود .
مسعود تسلیمی عضو شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به نقش بی بدیل امام جمعه در تحولات یک شهر گفت : اعضای شورای اسلامی شهر آمل با تعامل و همدلی در ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم شهر دست به دست هم داده اند که از طرفی به همکاری و همیاری امام جمعه در خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم نیاز مبرم داریم .
جهانگیر آذری عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز در این دیدار با بیان اینکه عملکرد خوب شورا در سایه وحدت و همدلی میسر خواهد بود اظهار داشت : خیلی خوشحالم زمانی وارد عرصه شورا شدم که مسئولین توانمندی در شهر به مردم خدمت می کنند .
فرشید لیتکوهی رییس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل گفت : تیم 9 نفره شورا در راستای وحدت و همدلی شکل گرفته و انشاءا… با راهنمایی ها و حمایت های امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار ویژه که پشتیبان ما هستند و با همت و تلاش بی وقفه همکاران شورا نهایت سعی مان را برای آبادانی شهر آمل خواهیم کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *