هراز نیوز : مادر مهندس تورنگ نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی حوزه آمل ولاریجان صبح امروز دار فانی را وداع گفت .
مراسم تدفین مرحومه بانو حاجیه خانم سارا طبری “تورنگ ” صبح امروز دوشنبه در روستای نیاک لاریجان برگزار خواهد شد .

هراز نیوز مصیبت وارده را به مهندس عنایت اله  تورنگ  و سایر بستگان  تسلیت می گوید و از خداوند منان برای آن مرحومه فقیده ،سعیده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی طلب می نماید .

سه شنبه ساعت 14.30تا 16.30 مراسم ختم در حسینیه ارشاد سادات نیاکی برگزار می شود

10 thoughts on “مادر عنایت اله تورنگ درگذشت”
  1. با سلام
    مصيبت مولمه وارده را به رزمنده دلاور عبد صالح خدا جناب مهندس عنايت اله تورنگ و اخوان محترم تسليت عرض نموده و غفران الهي براي آنمرحومه و صبر جزيل بازماندگان از درگاه احديت مسئلت داريم.
    جمع كثيري از پرسنل وزارت جهاد

  2. با سلام
    مصیبت وارده را به عبد صالح خدا جناب مهندس تورنگ و خانواده گرامیشان تسلیت عرض می نماییم.

  3. با سلام
    مصیبت وارده را به یادگار هشت سال دفاع مقدس جناب آقای مهندس تورنگ تسلیت عرض مینمائیم . خانواده شهید حسین شعبان زاده

  4. جناب مهندس تورنگ
    با سلام
    درگذشت والده محترم را به حضرتعالي تسليت عرض مي نمايم واز خداوند معتال طول عمر با عزت براي شما وخانواده محترم آرزومنديم .

  5. با سلام:
    ارتحال جانسوز این مادر گرامی را خدمت آقای مهندس تورنگ و خانواده محترم تسلیت عرض نموده ،از درگاه ایزد منان ، برای آن مرحومه ی ماجده غفران الهی و برای بازماندگان عزیز صبر و تحمل این مصیبت عظما را آرزومندم.

  6. وفات آن مادر مومنه که فرزندان لایق و صادق و خدوم و موثری تربیت کرد که هر یک در عرصه های خود عماد و ستون شهر و کشور بودهاند ودر خدمت گزاری ممتاز به اخوان تورنگ تسلیت بسیار دارم خداوند ایشان را در خلد برین جای دهادآمین یا ربالعالمین.

  7. [جناب مهندس تورنگ مارادرغم خود شریک بدانیدوازخداوندمنان طلب مغفرت برای انمرحوم وصبر برای بازماندگان وشماخواستاریم هاشم اسراردل روسای بامرکلا دابو

  8. سلام یم بار در طول خدمت آقای تورنگ به سازمان جهاد کشاورزی رفته بودم بر خورد خردمندانه و یک مدیر ارشد استان مرا شیفته خود کرد براستی آقای تورنگ یک مدیر لایق بود و خواهد ماند در گذشت مادر محترمه شان را صمیمانه تسلیت می گویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *