بسم الله الرحمن الرحیم

«اَلْحَمْدُ لِّلهِ رَبِّ الْعالَمِینَ وَ صَلَّی اللّهُ مُحمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرینَ، سِیَّما بَقیَّةِ اللّهِ فِی الأَرَضِین وَ لَعنَةُ اللّهِ عَلی اَعدائِهِم أَجمَعِین»

«الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ دِینِکُمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ»
بار دیگر مردم گرانقدر و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز و متدین استان ولایتمدار مازندران وشهر دارالحماسه آمل حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران و جهان آفریدند و با حضور حداکثری ۷۵٪ی و همراه با پیروی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته العالیه) اوج هوش‌مندی، معرفت، دیانت، پایبندی به آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا و التزام به ولایت فقیه، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را به نمایش گذاشتند و موجب خوشنودی حضرت بقیه الله الأعظم(روحی فداه) و مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام در فضای ملی و فراملی و ناامیدی جهان استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای دنباله‌رو اروپایی گردید.

پیروز واقعی این انتخابات، ولایت، مردم و نظام مقدس اسلامی ایران می باشند و این حضور حماسی تعهد مسؤولان کشور به خدمت هر چه تمام‌تر در عرصه ولایتمداری نسبت به مقام معظم رهبری و خدمت به مردم را صد چندان می‌کند.
این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم گرانقدر ایران اسلامی وآمل عزیز تبریک عرض نموده و از همه دست اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی و تشکر می‌نمایم.
محمد علی رحمانی آملی

امام جمعه شهرستان آمل

4 thoughts on “پیام امام جمعه آمل جهت قدردانی و تشکر از حضور حماسی مردم آمل در انتخابات”
  1. روز 12 اسفند در یک شعبه اخذ رای نارمک بمب خنثی شد

  2. فرمان اسد برای موشک‌باران اسرائیل

  3. ترکیدن تایر هواپیمای مسافربری در فرودگاه اصفهان

  4. توقیف شبانه خودروها در طرح جدید پلیس
    رئیس پلیس راهور تهران گفت: به طور میانگین ۳۰۰ خودرو متخلف در طرح شبانه پلیس راهور توقیف می شوند.

    سردار حسین رحیمی در گفتگو با مهر اظهارداشت: پلیس در طرح شبانه با سرعت، سقبت غیرمجاز، ایجاد مزاحمت و دور دور کردن در خیابانها و اتوبانها برخورد کرده و ۳۰۰ خودرور را به طور میانگین هر شب توقیف می کند.

    وی ادامه داد: در این طرح با خودروهایی که اقدام به تخلیه نخاله در مکانهای غیر مجاز می کنند برخورد می شود. ضمن اینکه برخورد با تخلفات خودروهای سنگین در دستور کار قرار دارد.

    رئیس پلیس راهور تهران با اعلام برخورد با خودروهای دارای چراغ زنون غیر استاندارد تاکید کرد: خودروهای دارای چراغ زنون غیر استاندارد از سوی ماموران متوقف و اعمال قانون می شوند. چراغهای غیر استاندارد عامل نابینایی موقت می شود که همین امر می تواند باعث افزایش بروز تصادف شود.

    رحیمی در رابطه با راه اندازی خط اتوبوسهای تندرو در اتوبان رسالت نیز گفت: احداث فاز اول این خط از میدان آرژانتین تا پایانه علم و صنعت در شورای ترافیک شهر تهران مطرح شد اما تاکنون تصمیمی برای احداث این خط گرفته نشده و این موضوع قطعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *