بسم الله الرحمن الرحیم

?ان الله لا یغییر ما بقوم حتی یغییروا ما بانفسهم
ترجمه آیه : خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود سرنوشت خود را تغییر دهند .
?اگر می بینیم آسفالت کوچه های ما خراب است ، اگر می بینیم خیابانها پر ترافیک هست ، اگر زیبا سازی شهری خوب نیست .اگر از پتانسیل گردشگری شهر بزرگ آمل استفاده نمی شود . و اگر مشکلات دیگری در زمینه شهری مشاهده می کنیم واقعا مقصر کیست ؟
واقعا مقصر کیست ؟؟؟
شهردار ؟ شورای شهر ؟ یا کسانی که آنها را انتخاب می کنند ؟

?آری مقصر ما هستیم نه کس دیگری چون ما آنها را انتخاب می کنیم .

ما مردم شورای شهر را انتخاب می کنیم و آنها شهردار را . و سیاست شهردار و اولویت ها را برای اجرا به او ابلاغ می کنند .
حال چه می شود که ما مردم ، برای توسعه و پیشرفت شهر خود افرادی را انتخاب می کنیم ولی آنگونه که انتظار داشتیم تحولی صورت نمی گیرد و اولویتها فراموش می شود و شهر را با مشکلاتی روبرو می کند که بعضا نیز دیده نمی شود . و البته کارهای عظیمی که باید برای این شهر بزرگ انجام شود که این شهر را به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری کشور تبدیل کند نیز انجام نمی شود .
?اگر برای تبلیغات پر هیاهو به کسی رای دادیم و فقط به ظاهر اکتفا کردیم شهر از توسعه عقب می ماند .اگر ملاکها را مد نظر قرار ندادیم و تحقیق نکردیم و رای دادیم شهر از پیشرفت عقب می ماند . اگر به افراد متعهد و شایسته رای ندادیم شهر از سازندگی عقب مانده و افراد به منافع شخصی می اندیشند نه به منافع مردم . و گاه می شود تا قوانینی تصویب می کنند که پول از جیب مردم به جیب اشخاص وارد شود .
?ما مسئولیم. ما در آبادانی شهرمان مسئولیم. چون ما شورای شهر انتخاب میکنیم . چون ما شهردار را انتخاب می کنیم . دوستان و عزیزان به ائتلافها نگاه نکنید . بلکه خود یک لیستی از افراد شایسته را انتخاب کنید و به آنها رای دهید . ان شالله که این شهر بزرگ را که امانت از گذشتگان ماست با وجدان راحت و آسوده به فرزندانمان بسپاریم .

?سید علی مظلوم
نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *