ناصر رئوف سرپرست نظام مهندسی ساختمان آمل در گفتگو با خبرنگار هراز امروز درباره موقعیت استراتژیک آمل بیان کرد : این شهر نسبت به سایر شهرهای استان مازندران وحتی کشور از مزایای جغرافیایی و اقلیمی خاصی برخوردار می باشد که این شهر کهن را متفاوت و خاص می نماید ،علاوه بر این مردمان مهربان و رئوف آمل شایسته خدمات رسانی و احترام ویژه هستند.
وی با بیان اینکه امروز رفع مشکلات وتوجه به محیط زیست شهری ، جمع آوری و پسماند زباله و معضلات شهری همچون افزایش تراکم‌ها چالش های جدی شهرمان است تصریح کرد :آنچه که میتواند شهرمان را از وضع کنونی به سطح عالی تری ارتقا دهد ، مدیریت شهری بر پایه مردم مداری و برنامه ریزی بوسیله مردم برای مردم در چهارچوب قانون و تسهیل در گسترش مشارکت شهروندان است .
رییس کانون مهندسین آمل ادامه داد : سازماندهی مجدد شورایاری ها ، تشکیل گروههای داوطلب محلی ، تشکل های مردمی، گسترش و سازماندهی مشارکت شهروندان برای توسعه و پیشرفت این شهر ضروری است .
وی با اشاره به حوزه زیست محیطی و سلامت وبرنامه ریزی برای شهرسالم تصریح کرد : برنامه ریزی برای مردم ،ارتقا و سلامتی شهر، بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان ،تامین زندگی های سالم و ترویج و تامین رفاه برای همه در همه سنین از ضروریات زندگی امروز شهری است .
وی در پاسخ به سوال خبرنگار هراز امروز درباره وضعیت مدریت شهری در آمل گفت : رسیدگی بیشتر به وضعیت خدمات شهری از نظر نظافت، فضای سبز، آسفالت، لکه‌گیری برای ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان برای جلب نظر و اعتماد و ایجاد انگیزه بیشتر مشارکت عمومی در شهروندان با شهرداری ضرورت دارد .
وی با اشاره به ضرورت تسهیل عبور و مرور عابرین و مناسب سازی محیط مسکونی تصریح کرد : ایجاد مسیر تردد معلولان ، جانبازان و سالمندان نیز از ضروریات در حوزه شهری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *