فرماندارشهرستان بابلسر دلیل جمع کردن بنرحجت الاسلام رئیسی یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره رئیس جمهوری را در این شهرستان رعایت نکردن قانون اعلام کرد.

علی اسد عصرروز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا گفت که طبق قانون نصب بنر تبلیغات انتخاباتی نامزدها در خارج از مکان ستاد ممنوع است وطبق قانون تبلیغات انتخاباتی کمیته امحاء موظف به جمع آوری این بنرهااست.
وی افزود :با وجود تذکر چندین بار مسوول کمیته امحاء به ستاد این نامزد انتخاباتی برای جمع آوری این بنر، با بی اعتنایی مسوولان این ستاد مواجه شد که کمیته تصمیم گرفت طبق قانون خودشان جمع آوری را انجام دهند.
فرماندار بابلسر ترکیب اعضاء کمیته امحاء را نمایندگان فرمانداری، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و شهرداری اعلام کرده است.
فرماندارشهرستان بابلسر اظهارداشت : پیش از این بنرتبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام روحانی یکی دیگر از نامزدهای انتخابات رئیس جمهوری که خارج از ستاد نصب شده بود ،طبق تصمیم کمیته امحاء جمع آوری شد.
اسد افزود : طبق قانون حامیان نامزدهای انتخاباتی باید پیش از راه اندازی ستاد، مکان و مسوول ستادها را به فرمانداری ها به صورت کتبی اعلام کنند و چنانچه این مراحل قانونی هم طی نشود، کمیته امحاء موظف به بستن ستاد می شود.
به گفته وی بنر تبلیغات انتخاباتی نیز باید بر روی سردرب ستاد نامزدها نصب شود و خارج از این مکان نیز غیرقانونی و باید جمع شود.
وی باردیگرازستاد تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اعم از شوراها و رئیس جمهوری خواست تا در تبلیغات قانون را رعایت کنند.
صبح امروز امام جمعه بابلسر در نشست شورای امر به معروف این شهرستان نسبت به جمع آوری بنر ستاد رئیسی ابراز گله مندی کرده بود که این خبر در فضای مجازی انتشار داده شد.
هم اکنون از ۶ نامزد انتخابات رئیس جمهوری در مازندران ۳ نامزد ستادشان را در این استان فعال کردند.
همچنین مصطفی میرسلیم و محمد باقر قالیباف ۲ نامزد انتخابات رئیس جمهوری برای بیان برنامه های خود به این استان سفر کردند وگفته می شود در هفته جاری و آینده حجت الاسلام روحانی و حجت الاسلام رئیسی ۲ نامزد دیگر انتخابات رئیس جمهوری نیز به این استان سفر می کنند.
مازندران ۲ میلیون و ۲۴۲ هزار رای دهنده در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *