به گزارش هراز نیوز از  روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان مازندران طی گفت و گویی ضمن تبریک سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) که به روز پاسدار نامگذاری شده است ،گفت: شجره طیبه ی پاسدار ی از اسلام ، ریشه در فرات و عاشورا دارد و از مکتب حسینی تغذیه و سیراب می شود.
صالحی خاطر نشان ساخت: سالارشهیدانِ کربلا، بزرگ پاسدار اسلام بود و روز ولادت فرخنده اش به همین دلیل، روز مبارک پاسدار نام گرفته است.
وی افزود: پیام امروز پاسدار نینوا، حمایت از ولایت است.
خلیل صالحی با اشاره بر اینکه سپاه ماهیت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهمترین قدرت راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکل می دهد.
وی گفت: امروز سپاه و بسیج، طلایه داران جنگ نرم و امر به معروف و نهی از منکر به شمار می روند.
صالحی خاطر نشان ساخت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، عنوان روز پاسدار یادگار روزهای افتخار برای همه دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه های حساس انقلاب اسلامی است.
فرهنگ عاشورای حسینی، اساس نامه پاسداری از اسلام رهایی بخش است

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، آیت ا… نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری طی گفت و گویی ضمن تبریک بمناسبت سوم شعبان سالروز میلاد مسعود حضرت امام حسین(ع) که به روز پاسدار نام گذاری شده است، به عموم امت حزب الله بویژه مردم شهید پرور مازندران، گفت: فرهنگ عاشورای حسینی، اساس نامه پاسداری از اسلام رهایی بخش است .
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران افزود: حضرت امام حسین(ع) بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی(ص) است بر این اساس پاسداران انقلاب اسلامی به سالار شهیدان نینوا اقتدا میکنند.
آیت ا… طبرسی با اشاره به نقش پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی در دفاع مقدس، خاطرنشان ساخت: بالندگی امروز ایران اسلامی، مرهون تهدیدات ستیزی پاسداران انقلاب در مقاطع مختلف است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ویژگی های برجسته پاسداران انقلاب اسلامی،تصریح کرد: ایمان الهی، ایثار و پاکباختگی ،انس با قرآن کریم و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از خصائص برجسته این راست قامتان جاودان تاریخ می باشد.
امام جمعه شهرستان ساری افزود: پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین حماسه های دشمن شکن را در طول دوران دفاع عاشورایی رقم زدند و امروز نیز در خط مقدم مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم قرار دارند.
روز کارگر، روز تجلیل از رزمندگان اقتصاد مقاومتی است
به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به کارگران صادق عرصه ی تولید، گفت: کارگران ولایی، رزمندگان عرصه های تولید واقتصاد مقاومتی محسوب میشوند.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی که برگرفته از آموزه های زیر بنایی دینی و اصول جهاد اقتصادی و تولیدی می باشد، میتواند راهگشای بحران های فعلی نظام اقتصادی ایران اسلامی و حتی جهان باشد.
وی اضافه کرد: کارگران در نظام اسلامی از جایگاه والایی برخوردارند و در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی نقش اساسی ایفا می کنند، براین اساس تجلیل ازکارگران فعال، درحقیقت کمک به توسعه ی جهاد اقتصادی است.
صالحی گفت: عبارت جهاد اقتصادی به دلیل استفاده از واژه ی جهاد چند بعد دارد که یک بعد آن، بعد دینی و وظیفه محور برای هرایرانی است، سپس بعدی که حائز اهمیت بسیار می باشد آن، مردمی بودن و سهم بسیار آحاد مردم بخصوص کارگران معنویت گرا در این حرکت است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: کارگر، ستون فقرات اقتصاد جامعه است و باید نقش کارگر را به‌عنوان محور کار و اشتغال در کشور بعنوان ارزش معرفی کرد تا مایه‌ی سربلندی باشد و ایشان همچنین با طرح اقتصاد مقاومتی، توسعه اقتصادی را وظیفه ی عمومی ترسیم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *