هراز نیوز : سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل در نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۶ با تقدیر از تلاش های صادقانه منفرد فرماندار سابق شهرستان آمل گفت:در دوران دولت تدبیر و امید اقدامات عظیمی در سطح استان انجام گرفت.

یونسی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در تبلیغات رسانه ای و انعکاس مجاهدت هایش مظلوم واقع شده به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و افزود:
تهیه طرح هادی در ۱۷۱ روستا, چهاربانده کردن ممحور هراز به طول ۲۰ کیلومتر, احداث دیوار بتونی به طول ۱۳ کیلومتر,چهاربانده کردن جاده آمل به فریدونکنار به طول ۷ کیلومتر, محور آمل به بابل به طول ۴ کیلومتر, آمل به انامزاده عبدالله به طول ۴ کیلومتر و امل به چمستان به طول ۳ کیاومتر, بهینه سازی راههای روستایی, تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی, بهبود و افزایش دام و طیور, مبارزه با عوانل زیان آور, اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی, گاز رسانی به ۹۰ روستای شهرستان, تاسیس بیمارستان ۶۰ تختخوابی بیمارستان امام خمینی, احداث و تاسیس ۲۴ هزار واحد خانه بهداشت و اجرای ۷۰ پروژه برق رسانی از جمله اقدامات دولت در ۴ سال اخیر در سطح شهرستان آمل است.
معاون استاندار مازندران در آمل با اشاره به مدال آوری ۴۰۰ قهرمان مازندرانی در المپیک ریو گفت: استان مازندران تنها استانی بود که در المپیک ریو موفق شد بیش از ۱۳ سهمیه المپیک برای ایران کسب کند.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اختصاص داده است افزود: در المپیک ریو ۳۹ درصد مدال های ایران توسط ورزشکاران مازندرانی کسب شد.
یونسی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید از همه ظرفیتهایش در جهت کاهش آلام و و خسارتهای وارد آمده در سالهای اخیر استفاده کرده گفت: اعتبارات شهرستان آمل در دوره تدبیر و امید بالغ بر ۵۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

One thought on “یونسی در آمل : دولت تدبیر و امید در انعکاس مجاهدت هایش مظلوم واقع شده است”
  1. میشه از این اقای فرماندار پرسید از کدام از مظلومیت این دولت دارند حرف میزنند؟ از کدخدا خواندن دشمن اصلی نظام ما یا از ذخیره نظام خواندن دزد بیت المال؟ از آمارهای ابکی یا ایستادن در جلوی ولایت فقیه؟ از نابودی انرژی هسته ایی یا هاپولی کردن پول ملت توسط برادر رییس دولت؟ واقعا که…………………………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *