هراز نیوز : علی اصغری خطیب جمعه  شهرستان آمل با انتقاد از انبوه ثبت نام برای نامزدی ریاست جمهوری گفت : افرادی باید وارد این عرصه شوند که بتوانند کشور را اداره نمایند .

اصغری در خطبه های این هفته نماز جمعه آمل اظهار کرد  :  برخی افراد حاشیه دار که از شرکت در انتخابات نهی شده بودند نیز ثبت نام کردند.

امام جمعه موقت آمل با انتقاد از  برخی  بد اخلاقی ها در فضای مجازی  تصریح کرد :   نامزد های انتخابات شورا شهر اطرافیان خود را را سفارش نمایند تا نسبت به رقبا تخریب وتهمت و افترا و غیبت نداشته باشند که همه این ها نگران کننده و حق الناس است انشا الله با رعایت قانون   شاهد اجرای یک انتخابات خدا پسندانه باشیم .

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی اولین امام جمعه کشور است که به جمع مدافعان حرم پیوسته است گفت : ایشان در تماسی به همه شما مردم آمل سلام داشته اند و خداوند به همه مجاهدان ومدافعان حرم آل الله به ویزه به امام جمعه این شهر سلامتی عنایت فرماید .

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با اشاره به اربعین شهادت شهید مصطفی زال نژاد گفت : مراسم اربعین این شهید عزیز همچون مراسم شهادتش با استقبال کم نظیر از سوی مردم آمل روبرو شد .

وی با اشاره به مناسبت سالروز تاسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد : امروز ارتش ما یک ارتش اسلامی است وایران اسلامی آرامش خود را در بین این همه نا امنی در منطقه مدیون این عزیزان و سایر نیروی های مسلح از جمله سپاه ، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) می باشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *