دبیر فدراسیون والیبال گفت: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تماشاگران آملی را تشویق کرد.

خبرگزاری فارس: فدراسیون والیبال تماشاگران آملی را تشویق کرد

سعید درخشنده که ناظر و نماینده فدراسیون والیبال در دیدار حساس و معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر بین کاله مازندران و پیکان تهران بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دیدار بین این دو تیم پیش‌بینی می‌شد بسیار زیبا و تماشاگرپسند باشد که در مجموع این امر اتفاق افتاد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم دوم و سوم لیگ برتر والیبال در این دیدار مشخص می‌شدند بر اهمیت این بازی بیش از همه چیز می‌افزود.

عضو ایرانی کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال FIVB و دبیر فدراسیون والیبال بیان داشت: کاله مازندران با پیروزی قاطع و تاحدودی راحت در این دیدار به عنوان تیم دو جدول وارد مرحله پلی‌آف شد که در بازی آینده در خانه بار دیگر از پیکان دیگر تیم خودروساز کشور میزبانی می‌کند.

درخشنده با تاکید اینکه با برنامه‌ریزی همه‌جانبه کار نظارت بر این دیدار را انجام دادم تا کوچک‌ترین حاشیه‌ای در آن پیش نیابد، بیان داشت: این دیدار بدون هیچ حاشیه‌ای به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه کاله مازندران با تمرینات منسجم و استفاده از قدرت‌های تیمی خود توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند، ابراز داشت: پیکان نیز از تیم‌های صاحب نام کشورمان است که سابقه زیادی در والیبال داشته و قهرمان چندین دوره قاره آسیا بوده و سومی والیبال باشگاه‌های دنیا را یدک می کشد.

عضو ایرانی کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال یادآور شد: در اوایل این هفته کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نامه‌ای به دلیل برگزاری منظم و بدون حاشیه کاله و سایپا تماشاگران پرشور آملی را مورد تشویق قرار داد و از عوامل برگزاری مسابقات لیگ در این شهر تشکر کرد.

درخشنده اذعان داشت: باشگاه کاله توانسته تحول بزرگی در والیبال شمال کشور ایجاد کند و بعد سالیان سال رکود چرخ این ورزش را در عرصه حرفه‌ای به حرکت درآورد البته امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی با حمایت خود بتوانند این تیم صاحب‌نام کشورمان را به اوج افتخاراتش برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *