نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات کشاورزی و صنعت با بدهی دولت تهاتر می‌شود.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا ظهر امروز در جمع مردم آمل اظهار داشت: اعتقاد داریم بخش صنعت و کشاورزی باید سهم خود را از هدفمندسازی یارانه‌ها دریافت می‌کرد.

وی با بیان اینکه با وجود این دولت هنوز سهم این دو بخش را پرداخت نکرده، افزود: در بودجه سال 91 پیشنهاد دادم که مطالبات بخش صنعت و کشاورزی باقی بماند و با سایر بدهی کشاورزان و با بدهی صنعتگران تهاتر کند یعنی اگر کشاورزان و صنعتگران بدهی مالیاتی دارد با سهم هدفمندسازی که دارد جبران شود.

وی تصریح کرد: در بند 28 تبصره ماده بودجه 1390 برای معوقات بانکی برای رونق صنعت مواردی نوشتیم که بانک‌ها می‌توانند اموال بدهکاران را بابت بدهی آنها ضبط کنند

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ابراز داشت: اعتقاد بنده این است که این بند باید الزامی شود و در آن مصوبه گفتیم بانک‌ها می‌توانند، ولی باید پیگیری کنیم تا الزامی شود.

این مسئول ادامه داد: نکته دیگری که اعتقاد بنده است در بخش هدفمندکردن یارانه‌ها سرعت نباید اینگونه می‌شد باید با شیب ملایم حرکت می‌کردیم.

یوسفیان‌‌ملا افزود: براساس هدفمندسازی یارانه‌ها سالانه حداکثر 10درصد هزینه‌ها واقعی می‌شد و از آن طرف هم کمک جزیی می‌کردیم که این توازن برقرار شود.

وی با اعلام اینکه صدور فیش 400 هزار تومانی را هیچ کس قبول ندارد، تصریح کرد: مقابله کردیم و مقابله می‌کنیم تا این هزینه‌های مردم را برگردانیم یا در بخش انرژی شرایط قبوض را قبول نداریم و دولت باید این روند را متوقف کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دو هفته پیش از پایان مجلس، مصوبه تصویب شد که دولت حق ندارد بیش از 20 درصد قیمت اجناس را گران کند ،ولی ابلاغ نشده و امیدواریم ابلاغ شود تا مردم دچار آسیب نشوند.

یوسفیان‌ملا در پایان متذکر شد: بسیاری از طرح‌های بزرگی که امروز در آمل اجرا می‌شود با سال‌ها شکایت به محاکم قضایی حاصل شده است. فارس

2 thoughts on “مطالبات کشاورزی و صنعت با بدهی دولت تهاتر می‌شود”
  1. نماینده ای که حق مردم آمل را میگیرد

  2. جناب آقای یوسفیان با درود و تحیتّ درسنوات ماضی برخی به طنز می گفتند برای حمایت از فرهنگیازن حقوق مثلا”ارتش را بالا می بریمی آخر برادر علت العلل معوقات بانکی خود بانکها هستند که با تحمیل انواع بهره های سنگین و متاسفانه بنام عملیات بدون ربا و اسلامی آنچنان هزینه تولید راوقیمت تمام شده تولید را بالا بردهاند که واحد های تولید رمق تولید را از دست داده اند و دلیلش تورم رکودی در کشور است که تولید کنند گان حاظربه تولید نیستند وبرای همین در صد بالای ار کارخانه ها تعطیل و بعضا”سر مایه گذاران ورشکسته در حالتی که سر مایه گذاران خارجی مورد حمایت بی چون وچرای شما هستند و صراحتا”اصل و فرع سر مایه گذاری آنها را تظمین می کنید و حتی 20%منابع صندوق ملی را به آنهااختصاص می دهید در بر خورد با سر مایه گذارداخلی خشونت پیشه می کنید و دستور به مصادر ه اموال بدهکاران بانکی را صادر می فر مایید اگر کار شناس را بقول شما طبیب فرض کنیم طبیب در پی در مان بیماری است نه کشتن بیمار آری بر خلاف تئوری مصادره اموال جابعالی اقتصاد دانان خروج اقتصاد را از رکود در مان معو قات می دانند نه راحت ترین کار مصادره وزندان سر مایه گذاران داخلی به تحریض و تشویق همکاران شما دار وندار شان را فروخته اند و برای اعتلای کشور هزینه کردهاند تا سهمی در عظمتش داشته باشند و لی متاسفانه تنها رها شده اند اگر امروز چین رتبه دومین اقتصاد جهان را از آن خود کرد بدلیل حمایت در امر سر مایه گذاری است نه تهدید و ارعاب و مصادره و زندان آری جناب یو سفیان! دیده ای خواهم سبب سوراخ کن +++تا حجوب را برکنند از بیخ وبن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *