با حضور سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، ناوچه‌های موشک انداز تندر پس از بازسازی به ناوگان نیروی دریایی سپاه در بوشهر پیوستند.

خبرگزاری فارس: ناوچه‌های موشک‌انداز تندر به نیروی دریایی سپاه تحویل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرعامل موسسه شهید محلاتی بوشهر، مجری بازسازی ناوچه‌های موشک انداز صبح امروز در ارتباط با پروژه بازسازی شناورهای تندر گفت: برای اجرای این پروژه بیش از یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و بازسازی ناوچه‌ها نیز در مدت هشت ما صورت گرفته است.

ابوالقاسم والاگهر افزود: 17 هزار و 900 قلم تجهیزات در شناورها تعویض و 30 هزار نفر ساعت کار نیز انجام شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این پروژه 21 هزار و 900 عنوان فعالیت روی شناورها انجام و بازسازی با موفقیت انجام شد.

مدیرعامل موسسه شهید محلاتی بوشهر در ارتباط با فعالیت‌های انجام شده نیز بیان کرد: بهینه‌سازی بدنه، گیربکس، ایمنی، اطفا حریق، سیستم‌های کنترلی، تعویض رادار، بازسازی سیستم‌های دفاعی و رنگ شناورها از جمله اقدامات انجام شده روی شناورهای بازسازی شده است.

والاگهر ادامه داد: موتور شناورها، ژنراتورها، سیستم برق، بازسازی پمپ‌ها و سیستم لنگر و زنجیر شناورها نیز بازسازی و تعمیر شد.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این پروژه اشکالات اساسی در بخش‌های مختلف شناور از جمله سیستم‌های کنترلی شناور که همیشه درگیر تعمیر آن‌ها بودیم نیز اصلاح و بازسازی شد.

مدیرعامل موسسه شهید محلاتی بوشهر موسسه شهید محلاتی از سال 75 کار خود را آغاز کرده و از سال 81 رسما راه اندازی اولیه شد و امروز با 9 هکتار وسعت در بخش‌های مختلف صنعت دریایی فعالیت می‌کند.

والاگهر گفت: تامین تمام تجهیزات کارخانه کشتی‌سازی در این مجموعه صورت می‌گیرد.

وی افزود: طول پهلوگیری این مجموعه 400 متر است و 320 نیرو که 85 درصد آن‌ها بومی هستند در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *