پیکر شهید مهدی سیفی پس از ۳۲ سال از طریق آزمایش DNA تشخیص هویت شد.

به گزارش ایسنا، توران بعیدی مادر شهید مهدی سیفی که پس از ۳۲ سال پیکر فرزند شهیدش را در ستاد معراج‌الشهدا در آغوش گرفت در سخنانی گفت: من برای فرزندم ناراحت نیستم چرا که او خادم و نوکر ائمه (ع) بود و اگر اکنون چند قطره اشک ریختم به دلیل مظلومیت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و بانو فاطمه (س) بود. این وصیت‌نامه مهدی است که هرگز برای او گریه نکنم. من هم امروز به آن عمل کردم.

وی گفت:‌ باید به فرزندم که پس از ۳۲ سال به آغوشم بازگشته است خسته نباشید بگویم. امیدوارم رزمندگان ما همواره در سلامت باشند و دشمنان‌مان کور شوند که ایثار و شهادت فرزندان ما را می‌بینند.

وی خاطر نشان کرد: من تصور نمی‌کردم که روزی مهدی بازگردد چرا که او را با خدا معامله کرده بودم بنابراین به مادران سایر شهدای گمنام توصیه می‌کنم که صبور و مقاوم باشند و هنگام بی‌تابی به یاد مظلومیت ائمه (ع) بیافتند. من پنج پسر و یک دختر دارم. مهدی فرزندی یکی مانده به آخر من است. تمامی پسرانم در دوران دفاع مقدس در راه اسلام و کشور به جبهه رفته‌اند. مهدیِ من در زمان شهادت ۲۰ سال داشت.

در ادامه این دیدار یکی از برادران شهید مهدی سیفی گفت: برادرم متولد ۲۵ خرداد ۱۳۴۳ بود و در عملیات بدر که در همین ماه سالروز اجرایش است به شهادت رسید. مهدی از رزمندگان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بود و در گردان میثم فعالیت می‌کرد.

به گزارش ایسنا، مادر شهید مهدی سیفی پیش از آنکه پیکر فرزندش را در آغوش بگیرد به نیابت از تمامی شهدای دفاع مقدس به زیارت شهدای گمنامی رفت که در معراج‌الشهدا حضور داشتند و پس از سلام به آن‌ها برایشان فاتحه‌ای قرائت کرد.

در تابوت شهید مهدی سیفی وسایلی همچون قمقمه و پلاکی که در یک قطعه چرم محفوظ مانده بود نیز به چشم می‌خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *