هراز نیوز –  فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش متهم به شرارت و درگیری ، در این شهرستان و یکی از شهرستان های همجوار خبر داد.

به گزارش گروه حوادث هراز نیوز  سرهنگ “ولی الله گنجیان مقدم” با اعلام این خبر، افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و در پی کسب خبری مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش شهرستان محمودآباد ، در شهرستان آمل رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آمل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران با تشکیل تیم های ویژه عملیاتی، با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند،متهم که از افراد شرور و سابقه دار بوده را به همراه سه نفر دیگر از افراد شرور ساکن در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل،افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را که با یک دستگاه خودروی زانتیا در حال فرار از این شهرستان بوده اند دستگیر کردند .

سرهنگ گنجیان با اشاره به این که در بازدیدهای به عنل آمده از متهمان و خودروی آنان آلات و لوازم شرارت از جمله چاقو وقمه کشف شد ،خاطرنشان کرد: متهمان پس ار تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده و خودروی آنان توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *