دورهمی سمپادی های آمل

هرازنو: نام سمپاد و تیزهوشان را حتما شنیده و فرزندان و یا حتی خودتان به نحوی با سمپاد و یا سمپادی ها در ارتباط بوده اید.

شهرستان آمل در روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه شاهد رویداد مهمی برای فارغ التحصیلان سمپاد شهرستان آمل بوده که البته این طیف بسیار وسیع تر از شهرستان آمل بوده و بسیاری از نخبگان شهرستان های هم جوار تا غرب استان را شامل می شود.

اولین گرد هم آیی کانون فارغ التحصیلان مراکز سمپاد آمل در تاریخ هفتم بهمن ماه با حضور دکتر یوسفیان نماینده محترم شهرستان آمل برگزار شد.

 در این مراسم سید عباسعلی محمدی نیاکی ( مدیریت مرکز استعداد های درخشان) ضمن خیر مقدم  به حضار به تبعیین مراحل تاسیس کانون و فعالیت  های انجام شده پرداختند. در ادامه آقای بهزاد سیاوش آملی مدیر عامل کانون  به بیان اهداف غایی کانون پرداختند و گزارشی از صورت جلسات و تصمیمات گرفته شده تا به این تاریخ پرداختند.

 در ادامه برنامه هایی همچون پخش کلیپ هایی از فارغ التحصیلان سابق و فارغ التحصیلانی که از ایران مهاجرت نمودند همچنین خاطره گویی توسط اساتید و مسابقه و خاطره گویی توسط دانش آموختگان از برنامه های جذاب مراسم بوده سالن را به وجد آورده بود. آقای عزت الله نوایی مدیریت سابق و موسس مرکز استعداد های درخشان ضمن بیان اهداف و مراحل تاسیس و زحماتی که برای این مجموعه کشیدند به بیان خاطره از همکاران و دانش آموزانشان پرداختند که نکته حائز اهمیت آن سختی های مراحل تاسیس این مجموعه مهم در شهر بوده است.

 مجتبی محمدپناه دبیر کانون فارغ التحصیلان مراکز سمپاد آمل و مسول اجرایی جشن ضمن قدردانی از قدرشناسی دکتر یوسفیان از نخبگان شهرستان که دعوتشان را پذیرفته و در این مراسم حضور یافتند به بیان نکاتی من جمله اینکه کانون مجموعه ای غیر سیاسی است و فارغ التحصیلان این مجموعه پتانسیل های بالقوه ای هستند که با تجمیع آنها میتوان افعال عظیمی را صرف نمود و از آن در جهت خدمت رسانی به شهرستان و کشور استفاده نمود

وی با بیان اینکه دل پر دردی دارند( و بیان طنز که حتی فرصت پوشیدن لباس پلو خوری را برخلاف دوستان نداشتم ) همه را به سعه ی صدر دعوت نموده و ضمن تشکر از همه سمپادی ها را دعوت نمودند که در انتخاباتی که در مجمع عمومی شهریور ماه 96 و یا در آینده ای نزدیک قبل آن برگزار میگردد شرکت کرده و از حقوق حقه خود با رای و گزینش افراد خوش فکر و کار بلد دفاع و زمینه را برای پیشرفت هر چه سریع تر کانون و رسیدن به اهداف غایی آن حمایت کنند.

 در پایان افراد حاضر به گرفتن عکس یادگاری دسته جمعی پرداختند.

عکس: مهدی کیهانی

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 19 20 21 22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *