حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در گفتگو  اختصاصی با خبرنگار هراز نیوز درباره مراسم9 دی در آمل گفت : نهم دی روز بصیرت ، ولایت و روزاستکبار ستیزی و برچیده شدن بساط فتنه گران بود .

وی با بیان اینکه نهم دی یکی از زیباترین روز های تاریخ انقلاب اسلامی است اظهار کرد :این روز برای همیشه تاریخ باید ثبت شود تا درس برای همه انسان ها و همه دوستداران ارزشهای اسلامی گردد .

امام جمعه آمل  با بیان اینکه کسانیکه به دروغ ادعای تقلب را در انتخابات سال 88 داشتند خواستند شهد شیرین حماسه حضور ار بر کام مردم تلخ کنند خاطر نشان کرد : اما دیدید پیابندی مردم به ولایت و توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری بساط فتنه گران را در نهم دی برچید .

مرتضوی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه و شب جمعه مصلا و حسینیه میربزرگ آمل تجلی گاه تجدید پیمان و عشق  به  ولایت فقیه است تصریح کرد : مردم با بصریت آمل روز نهم دی حضور حماسی خواهند داشت تا مجددا با  ولایت تجدید میثاق نمایند .

وی با بیان اینکه سخنران مراسم فرزند دیار علویان عالم عامل فاضل و فقیه جوان و افتخار جهان اسلام است گفت : حضرت آیت الله صادق آملی لاریجانی که یار صدیق رهبری هستند در این مراسم سخنرانی خواهند کرد .

سید جلیل مرتضوی امامجمعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *