هراز نیوز :در پی دعوت جمعی از جوانان و دانشجویان از دکتر نیک خواه برای ایراد سخنرانی با موضوع «دانشگاه؛ مبدأ تحول»
در مسجد باشی بهشهر، فرماندار این شهرستان دستور به لغو این همایش داد. این دستور سبب بهت جوانان و تعجب عموم مردم شده است.
دکتر نیک خواه پیرامون لغو این همایش بیان داشت:
«از آنجا که باورمان این است که جوانان ارزشمند ترین سرمایه های مملکتمان هستند و نه تهدید، این دعوت را اجابت نمودم. اما پس از تماس تلفنی مسئول محترم حراست فرمانداری شهرستان حدود ساعت 9 شب در ساختمان فرمانداری حاضر شدم و فرماندار محترم به بنده ابلاغ نمودند که به تشخیص شورای تأمین، این همایش به دلیل احتمال ازدحام جمعیت و به جهت جلوگیری از ایجاد تراکم ترافیک لغو شده است».
با توجه به سابقه ی 25 ساله ی دکتر نیک خواه در عرصه ی فعالیت های دانشگاهی در سطوح مختلف اعم از مدیریت، تدریس و پژوهش، پیش بینی می شد استقبال چشمگیری از این همایش صورت گیرد. آنچه موجب تعجب عموم مردم شده است، برگزاری مراسم های مشابه در سطح شهرستان از سوی سایر کاندیداها از جمله برگزاری همایشی در همان مکان تنها ساعاتی پیش از برگزاری همایش جوانان و دانشجویان بوده است.
دکتر نیک خواه در ادامه بیان داشتند: «سیاست های دوگانه، جهت دار، غیر پاسخگویانه سبب تضعیف اعتماد عمومی مردم به انتخابات آزاد و رقابتی خواهد شد و ما یقینا از طریق مراجع ذیصلاح این تخلف را پیگیری خواهیم کرد. به هر حال همگان به ویژه جوانان عزیز را به تبعیت از قانون و مسئولین ذیربط را به اجرای بی تنازل، یکسان و عادلانه ی مقررات دعوت می نمایم.»

دکتر عبدالرحیم نیک خواه، رییس سابق جهاد دانشگاهی و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی می باشد. وی بنیانگذار و اولین رییس مرکز بین المللی ایران شناسی است.

www.dr-nikkhah.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *