هراز نیوز: بهاره رهنما در صفحه اینستا گرامش مطالبی را در خصوص تاتر مرگ آنجل ها در آمل بیان کرده است که محسن اردشیر کارگردان این نمایش را وادار به صدورجوابیه کرده است ، متن جوابیه به خانم بهاره رهنما بدین شرح است .

با سلام و درود به مردمِ فهیم که دانایی را باید از میانِ خودشان آموخت.

آدم گاهی شگفت زده می شود از این همه ریاکاری و دروغ.
درد آن جا آغاز می شود که تمام وقت و هنرت را صرف نشان دادن رنج آدمی کنی اما ناگهان تلنگری تو را به خود می آورد که تئاتر این پدیده ی حیرت انگیز که باید سبب شود انسان ها آدمیت را بیاموزند باعث ریاکاری شود. چرا؟ چون آدم ها خوب بلدند تو و گروهت را پله ی خودنمایی هایشان کنند.
سرکار خانم بهاره رهنما، آیا پرستو صالحی با شما تماس نگرفت ؟
در مدت چهار شب اجرای موفقِ مرگ آنجل ها،خود مردم شاهد قدرتمند بودن کار بودند و حتا هنرمندان به نامی چون دکتر قطب الدین صادقی، استاد فرهاد بشارتی و سرکار خانم نفیسه روشن از کار حمایت کرده و از توانمندی بالای گروه و کار حیرت زده شدند.در شب های پیش رو، قرار است هنرمندان محبوبِ دیگری برای دیدن اثرم،به آمل سفر کنند،حال چه قراردادی با تک تکشان امضا شده باشد و چه نه، حضورشان حمایتی است از اثری ک ماه ها یک گروه برای به صحنه بردنش خونِ دل خورده اند. حالا چطور است که شما به خود اجازه می دهید حیثیت یک گروه حرفه ای و زحمتکشِ شهرستان را زیر سوال برده و انگِ دروغ بزنید؟
خانم بهاره رهنمای عزیز، دلیل هرچه که باشد بماند برای خودتان اما امید است برای حمایت از یک گروه هنری تئاتر، دستِ ارقام و اعداد میلیونی در کارنباشد.
اینکه شما یا طرف صحبتمان کدامتان دروغ به هم می بافید ارتباطی به گروه تئاتر سونر ندارد چرا که من در مدتِ حضور حرفه ایم در صحنه ی تئاتر بارها خودم را هم به مردم شهر و کشورم ثابت کرده ام دریغ که صدای هنرمندانِ شهرستان کمی دیر به گوش می رسد. ایشان در صفحه شخصی خودشان در فضای مجازی، ابتدا من و گروهم را غیر هنری خطاب کردند و دوباره در پی نوشتی، این مسئله را بی ربط به من و گروهم اعلام کردند. همین دوگانگی خود گویای قصدی است که در مطلب انتشار یافته پنهان است.
من،تمام قد به گروهم افتخار می کنم و با فریادی بلند اعلام می کنم ک کیفیت کار من و گروهم هیچ نیازی به حضور بهاره رهنما ک نه تنها حمایتمان نکرد بلکه دست به تخریبِ بی اساس زده است_ندارد.این دعوت فقط به درخواست تهیه کننده بسیار محترمم، صورت گرفت، افسوس که اعتماد ریسمانِ ضعیفیست که نمیتوان محکم نگهش داشت و هزار دریغ که مرگ آنجل ها، خود همین حرف ها را شب به شب به گوش مردم می خواند، باشد که هنرمندنماها کمی بیاموزند.
و در پایان به امید روزی که هنر خود به معنای واقعی کلمه، سنجشِ قضاوت باشد.

دل نهادم به صبوری
که جز این چاره ندارم.

محسن اردشیر/کارگردان مرگ آنجل ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *