هرازنو: مسعود داری وندی در آیین نواختن زنگ نمادین هفته پدافند غیرعامل که در دبیرستان دخترانه ولی عصر (عج) ناحیه 2 ساری برگزار شد، اظهار داشت: اولیای شیطان همواره در طول تاریخ در جهت منافع خود بشریت را قربانی کردند. کشور ما نیز بارها و بارها مورد حمله و تجاوز دشمنان قرار گرفته و بخشی از وسعت و جمعیت خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه همه آسیب هایی که در جنگ ها متحمل شدیم به دلیل ناتوانی در دفاع از منافع ملی بود، افزود: برای اینکه این اتفاقات تکرار نشود باید قوی و مقتدر باشیم که از عوامل قدرت تنها قدرت نظامی نیست. باید از همه مولفه های قدرت همچون قدرت اقتصادی، فرهنگی، علمی و تکنولوژیک است.

معاون امور مجلس سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه تئوری دشمن نابود کردن زیرساختها است، تصریح کرد: از این رو باید در وهله اول به دنبال پدافند غیرعامل در حوزه اقتصادی بوده و در مرحله بعد پدافند غیرعامل در حوزه خدمات اضطراری در شرایط خاص را مورد توجه قرار دهیم.

داری وندی همچنین به شرایط پدافند غیرعامل در مازندران اشاره کرده و ابراز داشت: در مازندران تلاش وسیعی در حوزه پدافند غیرعامل صورت گرفته و این استان از استان های برجسته در پدافند غیرعامل است. امیررضا باقری خبرنگار هرازنیوز در ساری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *