هراز نیوز :نخستین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس مازندران در ساری افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس مازندران ظهر دوشنبه با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان و نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور افتتاح شد.

در این نمایشگاه، 30 غرفه تجهیزات رایانه ای هوشمندسازی مدارس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

تعداد 10 غرفه بخش خصوصی و 20 مدرسه در زمینه هوشمندسازی فعالیت می کنند.

نمایشگاه هوشمندسازی مدارس مازندران تا چهارم اسفند از ساعت 9 صبح تا 19 شب در مجتمع ارشاد ساری برای بازدیدکنندگان مهیا است.

مدرسه هوشمند پیشتازان کامپیوتر ایران پسرانه آمل و مدرسه هیئت امنایی طالب آملی نیز به نمایندگی از شهرستان آمل در این نمایشگاه حضور دارند.

همه مدارس حاضر در این نمایشگاه سعی نموده اند تا کارهای انجام شده در محیط آموزشی خود مخصوصا محتوای الکترونیکی تولیدی خود را  به نمایش عموم بگذارند.

در این بین غرفه  دو نماینده  آمل بسیار به چشم می آمد. مدرسه پیشتازان کامپیوتر ایران پسرانه آمل با برقراری یک کلاس آنلاین و ایجاد ارتباط بین مدرسه در آمل و غرفه نمایشگاه در ساری یکی از منحصر به فرد ترین برنامه های  ارائه شده در نمایشگاه را به نمایش گذاشت.

همچنین فعالیت های مختلف علمی، آموزش و تربیتی انجام شده در مدرسه پیشتازان پسرانه آمل و مدرسه طالب آملی به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

 

4 thoughts on “حضور درخشان آموزش و پرورش آمل در اولین نمایشگاه هوشمند سازی مدارس استان +عکس”
  1. این دخترا بد به مهندس حمزه ما نگاه می کنن

  2. برای چی این دخترها با دیدن مهندس هیرت زده شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *