امنیت روانی و رسیدن به اعتماد‌ به نفس در سایه سازگاری لباس‌ها با محیط

هرازتو:  آیا می‌دانید پوشیدن لباس‌هایی در طیف قهوه‌ای آن هم در فصل پاییز نوعی امنیت روانی برای افراد در پی خواهد داشت؟

حتماً شما هم می‌دانید که یکی از راه‌های رسیدن به سطح مطلوبی از اعتماد به نفس این است که رنگ لباس‌های خود را با محیط تطبیق دهیم.

البته جالب است بدانید افرادی که سازگاری بیشتری با محیط دارند و احساس می‌کنند می‌توانند قدرت هماهنگی با طبیعت اطراف خود داشته باشند، نوع پوشش‌شان را در فصل‌های مختلف تغییر می‌دهند.

فصل پاییز با همه جلوه‌های بصری و تنوع رنگی‌اش بستری مناسب را فراهم آورده تا بتوان از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای لباس‌هایمان بهره بریم که البته همه این انتخابات به نوع رفتاری ما هم برمی‌گردد.

مثلاً کسانی که کنترل بیرونی دارند و می‌دانند که محیط بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد، در فصل پاییز بیشتر لباس‌هایی با طیف زرد روشن و قهوه‌ای بسیار روشن می‌پوشند.

معمولاً کسانی که رنگ پوشش خود را به رنگ طبیعت اطرافشان نزدیک می‌کنند، به دنبال نوعی جلب توجه و تحسین دیگران هستند. زیبایی‌طلبی چنین افرادی زیاد است و به نظر مردم درباره خودشان اهمیت می‌دهند.

یا مثلاً افرادی که کنترل درونی دارند، لباس‌هایی مثل سبز که رنگی کاملاً متضاد با پاییز است می‌پوشند که این نیز در نوع خود قابل تأمل و تحلیل روانکاوانه است.

البته جالب است بدانید با این همه پوشیدن لباس‌هایی در طیف قهوه‌ای، آن هم در فصل پاییز، نوعی امنیت روانی برایتان در پی خواهد داشت.

منبع:هنرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *