هراز نیوز : صبح چهارشنبه خبر سقوط یک فروند بالگرد اورژانس و شهادت  مصطفی صادقی تکنسین اورژانس  که خدماتی زیادی را در حوادث جاده داشته است موجب تالم خاطر مازندرانی ها و مردم آمل شد .

اکثر مسوولان دلیل این حادثه را برخورد بالگرذ با سیم ها ی فشار قوی بیان کردند ، تصاویر ارسالی از محل حادثه نیز تیر برقی را نشان می داد که از یک سوی کابین خدمه وارد شده و از طرف دیگر ان سر در آورده است .

در این میان بحث های زیادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خصوص دلایل این حادثه تلخ انجام شده و همچنان ادامه دارد .  حتی وقتی گوینده خبر نیمه روزی شبکه اول از رییس اورژانس کشور سوال کرد با توجه به شرایط مناسب برای فرود بالگرد دلیل حادثه چه بوده است او از پاسخ طفره رفت .

اما  از شب گذشته در فضای مجازی موضوعاتی مختلفی مطرح  است بیشتر آن دور این نکته دور می زند که  بالگرد اورژانس دارای هیچ فرودگاهی  در منطقه لاریجان و کل جاده هراز نبوده است و عدم ساخت یک فرودگاه استاندارد غفلتی از سوی مسوولان بوده است که بارها خطر ناشی از آن تذکر داده شده بود .

این حادثه  به خاطر سقوط این بالگرد به جز خسارات میلیاردی ، جان یکی از خدوم ترین نیروهای اورژانس را هم گرفته است و داغ غم بر سینه خانواده آن مرحوم نهاده است .

در تصاویر زیر مشاهده می کنید  که بچه های اتش نشانی آمل مشغول بریدن تیر برقی هستند که ظاهرا مسبب این ماجرا شده است ، کاش بچه های اتش نشانی می توانستند پای سهل انگاری ها و ندانم کاری های برخی مسوولان  را هم قطع کنند .

photo_2016-09-23_11-14-59

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *