دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش مازندران گفت: بی خیالی والدین علت انجام نشدن مراحل ثبت نام 6 درصد دانش آموزان لازم التعلیم استان است .

نقی شادمان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزو د : ثبت نام از دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی به غیر از نو آموزان از اول تیرماه آغاز شد و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد .
وی ادامه داد : از 476 هزار و 911 دانش آموز لازم التعلیم مازندران تاکنون 94 درصد معادل بیشتر از 460 هزار دانش آموز با مراجعه به سایت ثبت نام وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کردند .
به گفته دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش مازندران تجربه نشان داده که برخی از والدین به دلیل بی توجهی و بی خیالی نسبت به زمان تعیین شده برنامه ثبت نام فرزندان خود را به روزهای نخست سال تحصیلی موکول می کنند .
وی با اشاره به اینکه 31 شهریور براساس قوانین و مقررات پایان زمان ثبت نام دانش آموزان است ، ادامه داد : با توجه به ثبت نام نشدن برخی دانش آموزان ، اداره کل آموزش و پرورش مازندران تمهیداتی را برای این منظور لحاظ کرده است .
شادمان افزود : به همین منظور ثبت نام از این دانش آموزان با گرفتن مجوز از اداره آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در مدارس مازندران تا 15 مهر ماه انجام خواهد شد .
وی از والدین دانش آموزان خواست تا در مدت زمان باقی مانده برای ثبت نام فرزندان خود اقدام بکنند و این کار را روزهای بعد از آغاز سال تحصیلی موکول نکنند .
آموزش و پرورش مازندران تعداد دانش آموزان استان در سال تحصیلی جدید با احتساب دانش آموزان لازم التعلیم ، بزرگسال و استثنایی 520 هزار نفر اعلام کرد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی دبیر : حسن نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *