هراز نیوز :حجت الاسلام مهدی غفاری در خطبه اول نماز جمعه امام زاده عبدالله آمل  با اشاره به توصیه های دین مبین اسلام نسبت به مهمان تا کید کرد : احترام به مهمان و پذیرایی در حد توان و بدرقه مهمان در اسلام سفارش شده است .

جنگ نرم مامون علیه امام رضا و امام جواد 

وی با تسلیت شهادت امام جواد (ع)رفتار مامون را برخلاف سایر خلفا دانست و خاطر نشان کرد: مامون در زمان امام رضا و امام جواد جنگ نرم را درپیش گرفت و از این رو  به قصد جلوگیری از قیام شیعیان و علویان در برابر عباسیان دخترش را به امام جواد در آورد.

آمار طلاق تکان دهنده است 

امام جمعه امام زاده عبدالله با بیان اینکه آمار طلاق تکان دهنده است اعلام کرد :در هر ساعت 16  طلاق ثبت می شود.

وی با اشاره به ازدواج ساده بین حضرت علی (ع) وحضرت زهرا(س) ازدواج آنها را بهترین الگو برای قوام و دوام یک زندگی دانست و تشریح کرد : مشکلات امروز زوجین علاوه بر تاثیر تکنولوژی به خاطر عواملی چون تجمل گرایی، اختلاط و عدم احترام طرفین می باشد.

بحث کنسرت ها منشا انتخاباتی دارد 

غفاری در بخش دیگر از سخنانش در خطبه دوم به موضوع برگزاری کنسرتها اشاره کرد و گفت: بحث هایی که امروز درباره کنسرت ها انجام می شود بیشتر زمینه انتخاباتی دارد تا نکند عده ای در انتخابات آینده به نفع جناحی رای ندهند.

آمریکا به دنبال تجریه سوریه است 

امام جمعه امام زاده عبدالله با اشاره به اهداف آمریکا در سوریه تاکید کرد: آمریکایی ها سه هدف عمده را در سوریه دنبال می کنند که یکی از آنها سقوط بشار اسد می باشد .

وی ادامه داد : در صورت عدم توفیق به دنبال جنگ فرسایشی در سوریه هستند تا تمام زیر ساختهای آن کشور از بین برود و در نهایت سوریه را به چند قسمت از جمله در اختیار اهل سنت و قسمتی در اختیار کردها تقسیم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *