هرازنیوز :معاون عمرانی استانداری مازندران از رسانه ها خواست پروژه هایی که در ایام سال قول افتتاح از سوی مسئولان داده شد ولی بهره برداری نشده را اطلاع رسانی کنند.

 

سید عیسی هاشمی حیدری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه تعدادی از پروژه های دهه فجر در قابل طرحهای افتتاحی این ایام اطلاع رسانی ولی بهره برداری نشده است، اظهار داشت: نظارت پروژه های عمرانی استان در اداره کل دفتر فنی استانداری با جدیت دنبال می شود.

 

وی افزود: باید اصحاب رسانه مازندران، پروژه هایی که در ایام دهه فجر قول افتتاح از سوی مسئولان داده ولی افتتاح نشده است، به مسئولان استان اطلاع رسانی کنند.

 

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه تعدادی از پروژه های استان در ایام الله دهه فجر افتتاح شده که در لیست پروژه های این ایام نبوده است، تصریح کرد: به عنوان مثال پروژه تصفیه خانه فاضلاب بابل پس از 15 سال بهره برداری و سبب خدمات شایسته ای برای مردم بوده است.

 

وی با بیان اینکه از نزدیک پروژه های عمرانی استان را احصا و نظارت می کنم، یادآور شد: عمر بسیاری از پروژه های عمرانی استان از چندین سال به کمتر از 5 سال کاهش یافته است.

 

هاشمی با مفید ارزیابی کردن عملکرد رسانه های استان در حوزه اطلاع رسانی گفت: متاسفانه در طی چند سال اخیر هیچ اقدامی برای احداث فضای فرهنگی هنری مستقل صورت نگرفته است.

 

معاون عمرانی استانداری مازندران افزود: باید دستگاههای فرهنگی مازندران نسبت به شناسایی فضایی برای جانمایی پروژه نمایشگاهی اقدام کنند.

 

هاشمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: نقش دهیاران و مسئولان شوراهای شهر و روستاها در گرم کردن فضای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضروری است.

One thought on “معاون استاندار :پروژه هایی که قول دادند و افتتاح نکردند را معرفی کنید”
  1. چون این آقا بابلی هستن مثالاشون هم بابلی هست
    اصلا مثال دیگری ندارن که بزنن چون همه کارها و پروژه های عمرانی استانداری تو ساری و بابل تعریف میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *