هراز نو : عباس مرزبند در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان آمل گفت : وظیفه خبر رسانی و اطلاع رسانی مسوولیتی خطیری است و مصداق آیه شریفه «فَبَشِّرْ عِبادِ الَّذينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِكَ الَّذينَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِكَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ»  تو هم بندگان مرا بشارت ده آن بندگانى كه سخن بشنوند و به نيكوتر آن عمل كنند، آنان هستند كه خدا آنها را (به لطف خاص خود) هدايت فرموده و هم آنان به حقيقت خردمندان عالمند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم خبر نگاری در این آیه شریفه نهفته است گفت : کسانیکه سخن را می شنوند و از بهترینش پیروی می نمایند اینها کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده است .

مرزبند با اشاره به ادبیات عرفانی فارسی تصریح کرد همه کسانیکه به نوک قله سعادت می رسند سه ویژگی مهم دارند ، ظهر نوش هستند ، سخت کوش اند و سر پوش می باشند .

وی تاکید کرد : در حرفه شریف خبرنگاری سرپوش و سخت کوش بودن در سایه عشق و علاقه وجود دارد .

این مسئول با اشاره به اینکه از ویژگی های یک خبرنگار خوب حس کنجکاوی و داشتن شک و تردید می باشد بیان کرد: البته شک و تردید با بد گمانی متفاوت است .

وی با بیان اینکه هر خبری که به ما می دهند ممکن است درست نباشد تصریح کرد : خبرنگاران صداقت و صراحت را سر لوحه کار خود قرار دهند چنانکه رسالت خبرنگاری ایجاب می کند  تا اینکه دچار زحمت نشوند .

مرزبند با اشاره به اینکه چه بسیار سودها که خیری را ندارد اما تمام خیرها سود دارد تاکید کرد : در خبرها موظفیم اخباری را به اطلاع جامعه برسانیم که به آگاهی جامعه کمک کند و نافع مردم باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با تقدیر از عملکرد حمید محمد نسب گفت : به زودی مراسم تجلیلی از رییس سابق اداره آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد.

وی موضوع هدایت تحصیلی را از موضوعات پر چالش ادارات آموزش و پرورش دانست و گفت : الحمدالله در آمل شرایط مناسبتری داشته ایم .

این مسئول با اشاره به اینکه رتبه ده کشوری کنکور امسال تمام طول تحصیلش را در امل و مدرسه تیز هوشان بوده است اظهار کرد : آقای سیفی محصول تلاش معلمان آملی می باشد.

مرزبند با بیان اینکه رتبه 62 علوم انسانی از شهرستان آمل می باشد اظهار کرد : خانم سید فاطمه موسوی دانش آموز دبیرستان شاهد آمل می باشد با وجود اینکه روشندل هستند این رتبه بدست آوردند.

گفتنی است در این نشست شریفی معاون اداری مالی ، رضایی معاون متوسطه،صادقی مسئول حراست و موسوی مسئول روابط عمومی دکتر مرزبند را همراهی می کردند.

مرزبند با شعری از رودکی به سخنان خود پایان داد:

زمانه ، پندی آزادوار داد مرا

زمانه، چون نگری، سربه سر همه پندست

به روز نیک کسان، گفت: تا تو غم نخوری

بسا کسا! که به روز تو آرزومندست

 

عباس مرزبند
عباس مرزبند

4 5.5 5.6 5.8 5 6.2 6.5 6 9 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35