یک پزشک ایرانی با تلفیق طب کلاسیک و سنتی و بر اساس “اصلاح مزاج” موفق به معالجه برخی  بیماری های صعب العلاج شده است.

دکتر نادر کاظمی در گفت و گو با خبرنگار عصرایران اظهار داشت که روش به کار گرفته شده توسط او ، همراستا با علم نوین پزشکی و بر اساس آزمایش های روز علم پزشکی استوار است ولی در عین حال ، از اصول مهم پزشکی سنتی و مشخصاً “اصلاح مزاج” نیز در این متد بهره می گیرد.

وی افزود: در این روش ، تمرکز اصلی بر متعادل سازی اجزا و عناصر درونی دون انسان است زیرا بر این باوریم که منشأ اولیه بیماری ها ، بر هم خوردن توازن داخلی بدن است و اگر بتوانیم این توازن را مجدداًبرقرار کنیم بسیاری از بیماری ها اساساً به وجود نمی آیند یا معالجه می شوند.

کاظمی افزود: به عنوان مثال افرادی که دارای سردردهای میگرنی ، ناراحتی ها گوارشی ، دردهای مفصلی و … بودند با این روش معالجه شده اند.

وی همچنین درباره یکی از بیمارانش که دچر ضایعه نخاعی بود نیز گفت: این معلم بشاگردی که بر اثر تصادف دچار قطع نخاع شده ، هم اکنون تحت درمان است و آثاری از حرکت در پاهایش دیده شده است.

موسی شهدادی ، معلم جنوبی که تحت نظر دکتر کاظمی است در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ما با تایید این مطلب گفت: از هفته سوم درمان ، حرکت های جزئی و خفیفی در پاهایم حس کرده ام در حالی که قبلاً هیچ حس و حرکتی در پاهایم نداشتم.
وی با رو به بهبود خواندن وضع خود گفت که هنوز نتیجه نهایی مشخص نیست ولی امیدوار است به لطف خدا و معالجاتی انجام شده ، بهبودی یابد.

منبع: عصرایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *